belastingdienst kinderopvang vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door mupet, 12 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

khep weer eens een vraagje,

Maar wij hebben vandaag een papier ontvangen van de belastingdienst over het jaaroverzicht van de kinderopvang 2010

Nu moeten we dit invullen, en we hebben ook van het kdv een papier daarvan ontvangen (al langer geleden) met de gemaakte kosten per maand van het kinderdagverblijf en de uren enzo.

Maar op dat papier van het kdv staat zegmaar de prijs, zonder dat de teruggave van de belastingdienst daarvan af is gehaald.

Snappen jullie me nog?

Nu vroeg ik me dus af, moet ik dat gewoon zo invullen, of moet ik zelf nog terug gaan rekenen wat ik terug heb gehad van de belastingdienst en dan Dat invullen?

alvast bedankt!!

2. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Normaal gesproken moet je je bruto betaalde bedrag opgeven aan de belastingdienst en het aantal uur dat je gebruik hebt gemaakt van de kinderopvang en daar de gemiddelde uurprijs over berekenen, per kind. Van het jaaroverzicht van het kdv moet je een copy bijvoegen.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Je vult het bedrag in dat op de jaaropgave van het KDV staat. Dat is dan dus zonder de teruggave van de BD. Aan de hand van dat bedrag gaan ze uitrekenen of je teveel of te weinig toeslag hebt gehad en krijg je dus terug of moet je bijbetalen.

En idd de copie niet vergeten, vorig jaar moest ik alles nog een keer opsturen... ;)

4. mupet

mupet Fanatiek lid

12 jan 2011
    2.182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke thnx dames gewoon zo invullen als hoe het opt papiertje van het kdv staat dus, en dan ff copy van dat papiertje erbij doen..

waarom je het dan nog moet invullen? ;) maar goed zal voor hun vast makkelijk zijn:p

groetjes!

5. xSNDY19x

xSNDY19x Fanatiek lid

2 dec 2009
    1.815
    691
    113
    Vrouw
    ik heb die brief van de BD ook gekregen maar hellemaal geen jaar opgave van de kinderopvang gekregen, kan ik die gewoon bij de kinderopvang aanvragen?

6. Samba25

Samba25 Fanatiek lid

22 okt 2008
    2.082
    0
    0
    Zuid Holland
    Ja kan je gewoon opvragen, heb ik ook gedaan afgelopen vrijdag en had hem gister in de bus.

7. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

yup je kan het gewoon opvragen, heb je ook redelijk snel binnen.

8. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Dat zat ik me ook al af te vragen... Waarschijnlijk zit er bij de belastingdienst iemand die cijfertjes weer in te kloppen in de computer en rekent dan uit of het allemaal klopt... Werkverschaffing heet dat.. ;)

Deel Deze Pagina