Voorbeelden stoere meisjeskamer

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Ammie1984, 17 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ammie1984

Ammie1984 Bekend lid

12 nov 2012
    778
    68
    28
    We zijn voor onze dochter van 2 aan het nadenken over een nieuwe kamer. Peuterbedje heeft ze al, maar verder is alles nog ingericht in de 'baby' stand.
    Hebben jullie voorbeelden en/of ideeen wat de kamerinrichting betreft?
    Onze oudste heeft een Prinsessenkamer. Hemelbed, roze muur en een wand met fotobehang met disney prinsessen.
    Nu is onze jongste dochter geen meisje-meisje, maar een wat stoerder typje. Een zoetsappige meidenkamer vinden we niet echt bij baar passen..
    Ik ben er alleen nog niet echt over uit wat dan wel :)
    Hebben jullie ideeen voor een wat stoerdere meisjeskamer?

2. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Misschien iets met geometrische figuren? (en niet teveel roze)

Bijgevoegde bestanden:

3. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Of iets uit de natuur. Dieren, bloemen, paddestoelen, etc etc
    Kan op de muur (is ook behang van) of muren egale kleur en het in accessoires zoeken (leuke (wand-)lampjes etc)

4. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    leuk speelhoekje met tafeltje en stoeltje in een stoere kleur of met patroon erop gespoten/geplakt, of lekkere relaxfauteuil met klein boekenkastje ernaast?
    Als je kiest voor houtkleur of metaal als basis voor de meubels, is het al snel minder zoetsappig dan wanneer je kiest voor wit. met een stoer dekbedovertrek geef je een kamer ook gelijk al een andere sfeer.. zelfde geldt voor een vloerkleed (ik zag laatst ergens zo'n kleed voor autootjes (met wegen erop) maar dan in roze ipv blauw: wel stoer, niet te jongensachtig). Ik zou de muren dus neutraal houden en het zoeken in de aankleding. Als ze dan over een paar jaar toch een prinsessenkamer wil kun je het makkelijker aanpassen

5. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Mijn dochter heeft een kamer met lichtblauwe accenten, wit en een beetje roze.
    Ze heeft een blauw gehaakt vloerkleed, en bloemen behang (beetje pip studio stijl)

Ze was eerst gek op uilen, dus hadden we veel accessoires met uilenthema gedaan, maar inmiddels heeft ze de meeste van de muren afgehaald om haar eigen knutsels op de hangen.
    Haar kamer is dus niet meer fotocatalogus proof, maar wel echt helemaal van haar.

6. Emm27

Emm27 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.909
    387
    83
    Wij hebben dieren stickers van kek amsterdam. Heel leuk!

7. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Ik vind cozz kids leuke stoere meisjes dingen hebben. Vrolijk, maar niet tuttig.

8. liekeb

liekeb Lid

19 jan 2011
    86
    11
    8
    Onze stoere dochter heeft behang van Studio Onszelf. Ik ben helemaal weg van dat behang! Ze heeft drie banen tot de hoek en drie banen vanaf de hoek. Het is een baan ruitjes, een baan stippen en een baan met bloemen en dat dus twee keer. De rest van de kamer hebben we wit gehouden. Het is even wennen aan de kleurexplosie maar ben er wel echt heel blij mee!
    image.jpg

9. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113

Deel Deze Pagina