Ik ben beizg met het maken van een poppenhuis, nee geen speelhuis maar echt een huis voor de sier. Er komt echt elektriciteit in en mooi lampjes. De meubeltjes maak ik gedeeltelijk zelf en een deel koop ik op mijn site kun je kijken wat ik maak www.tsuyoshipaula.net/mijn_poppenhuis.htm
Het huis heb ik van iemand over kunnen kopen die er zelf niks mee deed. Ik wilde eerst wel een eigen ontwerp maken, maar ja geen tijd voor hihihi.
Mooi zeg! Ben er ook eens aan begonnen maar toen gingen we net nadat ik begonnen was verhuizen en daarna werd ik zwanger van de eerste...Nooit meer wat aan gedaan. Maar als ik die van jou zie met al die mooie kleine meubeltjes beginnen mn handen stiekem weer te jeuken Erg leuk en ben benieuwt hoe t is als hij af is. maar dat zal nog wel even duren denk ik, heh? Is ook t leukste van heel t poppehuis natuurlijk, er aan kunnen knutselen
wat heb jij een geduld zeg, echt heel mooi hoor ben wel benieuwd naar het huisje wanner het af is echt mooi knam gedaan. groetjes talia
ik denk idd dat het een jaren plan gaat worden dadelijk als de 2e wordt geboren heb ik een stuk minder tijd ervoor. En er gaat ook best wat geld in zitten moet ik zeggen.
Hier nog zo'n poppenhuisgek. Ik heb een Gouds grachtenhuis. 15 Kamers!!!! Heb er nu geen foto's van maar wil hem wel gaan linken aan mijn site t.z.t. Wat leuke sites: http://www.elines-poppenhuizen.nl/ http://poppenhuis.biasa.nl/mini_euro's/eurominis.htm P/s In Veenendaal zit een hele leuke zaak met een grote showroom!!! Ze hebben een schitterende catalogus met ideeën, als je er niet kunt komen dan stuur maar een pb-tje. Ik regel er dan wel een. Groetjes en knutsel ze!
Ik ken de onderste site daar heb ik ook ideetjes vandaan van een mooie vloer. catalogus lijkt me wel leuk eigenlijk ervan
Leuk!! Heb er zelf ook wel eens over getwijfeld.. ik heb al zo'n dure hobby.. zucht.... Zou het wel erg leuk vinden!!
Ja idd dat is ook een dure hobby mijn tante doet het ook. soms is ze voor 1 ketting wel 65 euro aan kralen en dingetjes kwijt hihihi nee dan kan je ook niet nog eens een poppenhuis erbij nemen, of je moet miljonair zijn of een extra baan zoeken