Ik zie net op de site van de hema dat ze leuke poppenkleertjes hebben,nu wil ik voor mijn dochter een my little baby born pop kopen,passen die kleertjes van de hema ook op die pop? of moet ik dan de gewone baby born pop hebben? iemand die dit toevallig weet?
Mijn dochter heeft de gewone baby born en daar passen de kleertjes op. Vind t wel wat aan de krappe kant.
ik zou dan gaan voor de gewone babyborn. die past de standaard babypoppenkleding en gewone babykleding maatje 46/50
Gewone babyborn: Maat 50 past hier echt niet, dat heb ik vandaag nog geprobeerd. Je kunt wel babykleren maat 44 kopen of op Marktplaats zelfgemaakte setjes (vanaf 5,50 euro). Als je handig bent met de naaimachine is een broekje zo gemaakt. Breien duurt erg lang, ik heb nu een setje gebreid via breikraam.nl daar vind je gratis patronen. Bij C&A hebben ze tuniekjes, 1 voor je kind en 1 gratis erbij voor de pop. Deze passen heel goed bij de babyborn. Little babyborn: prematuurkleding kopen via marktplaats?
Nou ik vind die gewone baby Born zo hard, en m'n dochter wordt 3 dus denk dat de pop iets te groot is voor haar... Zelf kleertjes maken is denk ik niets want ik kan net een knoop vastzetten
Hier loopt mijn dochter van 3 al een jaar met een gewone baby born pop en dat gaat prima. Ze heeft zelf maatje 44 als baby aan gehad en nu draagt haar pop deze
mijn meisje is net 2 en die heeft ook een gewone baby born de onze draagt kleertjes 44 en gekrompen maatjes 50
De kruidvat heeft nu baby Born little setjes (althans net gezien bij Amstelveen en begin september gekocht in Noordwijk aan zee)