poppenkleertjes hema/baby born?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 4 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Ik zie net op de site van de hema dat ze leuke poppenkleertjes hebben,nu wil ik voor mijn dochter een my little baby born pop kopen,passen die kleertjes van de hema ook op die pop? of moet ik dan de gewone baby born pop hebben?
    iemand die dit toevallig weet?

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Mijn dochter heeft de gewone baby born en daar passen de kleertjes op. Vind t wel wat aan de krappe kant.

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik zou dan gaan voor de gewone babyborn. die past de standaard babypoppenkleding en gewone babykleding maatje 46/50

4. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Gewone babyborn:

Maat 50 past hier echt niet, dat heb ik vandaag nog geprobeerd. Je kunt wel babykleren maat 44 kopen of op Marktplaats zelfgemaakte setjes (vanaf 5,50 euro). Als je handig bent met de naaimachine is een broekje zo gemaakt. Breien duurt erg lang, ik heb nu een setje gebreid via breikraam.nl daar vind je gratis patronen. Bij C&A hebben ze tuniekjes, 1 voor je kind en 1 gratis erbij voor de pop. Deze passen heel goed bij de babyborn.

Little babyborn: prematuurkleding kopen via marktplaats?

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Nou ik vind die gewone baby Born zo hard, en m'n dochter wordt 3 dus denk dat de pop iets te groot is voor haar...
    Zelf kleertjes maken is denk ik niets want ik kan net een knoop vastzetten :D

6. Theepot

Theepot Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.447
    0
    36
    Zuid Holland
    Hier loopt mijn dochter van 3 al een jaar met een gewone baby born pop en dat gaat prima. Ze heeft zelf maatje 44 als baby aan gehad en nu draagt haar pop deze :)

7. Henkiepenkie

Henkiepenkie Niet meer actief

Vanmiddag zag ik bij Trekpleister ook baby born setjes liggen, misschien heb je er iets aan.

8. Joy2

Joy2 Niet meer actief

mijn meisje is net 2 en die heeft ook een gewone baby born ;) de onze draagt kleertjes 44 en gekrompen maatjes 50 ;) :)

9. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    :)oh hihi! ik zal eens kijken bij de trekpleister!

10. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    De kruidvat heeft nu baby Born little setjes (althans net gezien bij Amstelveen en begin september gekocht in Noordwijk aan zee)

11. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    HEM A poppenkleertjes zijn voor een pop van 42 cm

Deel Deze Pagina