Had laatst ook een topic geopend voor het vinden van een jas. Vond het later in het echt toch niet DE jas. Nu zoek ik deze 2 wie kan ze helpen vinden in maat 100,116 of 122 moet namelijk even kijken hoe ze vallen. Waar ik ze vind zijn ze allemaal uitverkocht. Alsvast super bedankt! name-it metro zwart - Google zoeken En dit is jas 2 Name It winterjas - Winterjassen, Jassen -W13/Merican/caribbean Jas 2 is er toevallig op die site. Nu alleen jas 1 nog
De zwarte Name-it Metro jas is een oud model, denk dat ze alleen maar op markplaats te vinden zijn. Ik vind Name-it juist klein vallen.
Ik heb vorig jaar een name it jas gekocht voor mijn zoon, lijkt heel erg op die 2e. Valt groot! De jas is maat 110-116 en mijn zoon heeft inmiddels 122 maar kan die jas nog prima aan.
die eerste is er niet meer. Die carrebean hebben ze bij ons in de name it winkel, ook nog in het groen. Het blauw is heel iets donkerder dan op de foto.
http://nl.nameit.com/name-it/outerwear/KIDSMERICANJACKETDEEPMINT/13075440,nl_NL,pd.html?dwvar_13075440_colorPattern=13075440_DEEPMINT&forceScope=
L. had de blauwe in 98. (zie zijn lengte en gewicht onder mijn banner). Heb hem terug gebracht, wilde toch liever een wollen jas.