Hier niet zoveel origineels. Zoon is een echt knuffelkind en heeft er veel. Met zeer toepasselijke namen als bednijn (konijn dat in bed ligt), tasnijn (zelfde konijn dat altijd mee naar het kdv gaat), grote Nijn (grote Nijntje-knuffel), kleine Nijn (Nijntje muziekdoosje), Koekie (koekiemonster), sjirafje (je raadt het al) en zo gaat dat door. Ik was ook niet zo origineel vroeger: ik had een knuffelhond die Woefie heette. Ik heb hem nog steeds.
zoontje heeft een beer die Gako heet, géén idee hoe hij er bij komt. en verder zijn Bumba en Bumbi (bumbalu) Dochter heeft een knuffel die Mimi heet. Rest van de 2,5 miljoen poppen en knuffelbeesten hebben geen naam.
De middelste zijn pop heet Kadetta. Verder heten de meeste van zijn beesten gewoon wat ze zijn, dus tricera voor de triceratops, dat soort dingen. Van de oudste is het rofie (roofvogel) en zorgenvriendje. Hoe zijn pterodactylus heet ben ik vergeten.
Mijn dochter houd van simpel. Haar beer heet beer Pop heet pop En de aap van der broertje heet aap en zijn schaap heet schaap.
N haar lievelingsknuffel heet Soos en haar lievelingspop heet Nienie. V haar knuffel verandert bijna wekelijks van naam maar Nijn komt steeds terug. En haar pop noemt ze gewoon pop. M zijn knuffel heet Bas. Zo heet zijn beste vriendje op de psz.
Mijn geboorte knuffel heet Pity, ik heb hem nog altijd En mijn zusje had vroeger een rups die Ochtenjas heette. Ja, zonder D.
Haha wat een grappige namen allemaal! Hier heten ze gewoon tuttel. Maar mijn zoontje gaf wel zichzelf een vreemde naam ‘Talu’
Mijn oudste (8) heeft een stuk of 5 knuffeldieren die in zijn bed liggen maaR die hebben niet allemaal een naam. De knuffelgiraffe die ooit in het kraampakket van CZ zat heet Beest. De slungelpop die ik voor hem haakte heet Michiel. De jongste is nogal verknocht aan zijn knuffelaap, die heet gewoon Aap. Zelf houd ik van lange (re) meisjesnamen. Het knuffelkonijn waar ik mee sliep tot mijn trouwdag heet Elfrida, ik had een beer die Aphrodite heette en een eekhoorntje dat naar de naam Evangelista luisterde... uiteraard was ik geen peuter meer toen ik die knuffels kreeg...
Nou. Mijn dochter heeft nogal wat babypoppen. En ze kijkt helaas wel eens mee als ik '4 handen op 1 buik' kijk. Er was al de tweeling Lila en Jeffrey (die laatste is mijn oude pop, dus ik heb hem die naam ooit gegeven), babyborn, bruinebabyborn, en nu dus ook Jaylano.
Hier een knuffelgek, maar allemaal gewoon de naam van t beest dat ze zijn; beer, grote beer, kleine nijn, grote nijn... voordeel, ik weet altijd welke hij bedoeld Alleen zn kinderproof nachtlampje in de vorm van een uil heet Oscar. En die staat dus ook in bed. Die moet alleen niet aan, gekke mama!!
Mijn dochter haar pop heet popje. Ik moest door dit topic wel gelijk aan mijn nichtje denken. Die had toen ze klein was drie poppen met de namen: Sjalala Sjalalala en Sjalalalala Toen ik zelf klein was had ik 3 poppen Lot, mien en kleine mien.
Grappig. Hier geen gekke namen. Knuffie (×2 voor het gemak), beer, aap. Poppen wisselen. Ik had poppen jessica en rosalien en knuffels rozewitje en blauwwitje
Mijn dochter noemde haar knuffel vroeger tonijn maar ze bedoelde konijn. We noemen hem nog steeds tonijn. Die van mijn zoontje, ook een konijn, heet mama. Maar alles is mama dus dat telt eigenlijk niet. Knuffelbeer van (stief)zoon heet gewoon Teddy.