Mijn pop heette vroeger Carmen, en daarna Mirte. Een knuffel heette Leonard, en een clownpoppetje heette Frodi. Was toen al veel met namen bezig haha
Dl heeft laatst 2 Mac Donalds robotjes een naam gegeven. Nog nooit gaf ze iets een naam. Nou ze heten .....piep en Kakka ...
ik zat te piekeren en te denken hoe de hamburgerknuffel van de oudste vroeger toch heette....Dankzij @jessy77 weet ik het weer: Teddy
Het nijlpaard van m'n dochter heet Piepaard. Geen idee waarom, de rest van d'r knuffels worden gewoon genoemd naar wat ze zijn (aap, tijger). En het is niet zo dat ze nog geen nijlpaard kan zeggen..
Het knuffelbeertje van Aiden heet Beer. Het knuffelschaapje van Finley heet Schaap. Hier dus niet origineel. Alle knuffels die ze hebben, hebben trouwens gewone namen. (Mario, Luigi, Dikkie Dik, Varken, Teddy (Mr. Beanknuffel) etc)
Ik moet hier echt om lachen. Mijn hamster had ik Anita genoemd, naar het gtst-personage. Verder had ik 2 vissen Lilly en Holden naar de personages uit as the world turns.
Mijn pop heette Carolien. Ik had een knuffel die Beestje heette, nooit geweten wat het voor moest stellen voor een dier. Mijn zoons giraf heet Gaga, hij kon als baby geen giraf zeggen, maar riep altijd om zijn gaga (uitgesproken als in Lady Gaga). Mijn goudvissen heetten Beatrix en Hanja Maij-Weggen, tja, ik ben al wat ouder zullen we maar zeggen . De cavia heette Japie. Bij de dierenarts kwamen we er later pas achter dat Japie een vrouwtje bleek, nou ja, de naam maar zo gelaten.
Zoon heeft een konijn genaamd sep Dochter een zachte pop genaamd poppe. Niet erg raar of orgineel dus
Als je aan de oudste vraagt hoe een nieuwe knuffel heet, kiest hij altijd "Koekie". Ongeacht welk dier. Na veel aandringen heeft iedereen zn eigen naam gekregen, want "Mama ik ben Koekie kwijt" is niet iets wat je bij 15 knuffels wil horen. Tsja, welke bedoelt hij dan he. Zijn konijn heet BoemBoem. Ook wel een euhh aparte naam voor een konijn.
Mijn konijn heette doornroosje... je voelt hem aankomen, bleek ook een mannetje te zijn... ook ik heb de naam toch maar zo gelaten
De pop van de oudste heette Sinamina. Geen idee waarom, maar dat vond ze toen (2 jaar oud). De rest van de poppen/knuffels heet gewoon ‘pop’, ‘schaap’, ‘nijn’, enz. op een knuffelkonijn van de jongste na, die heeft ze Lucy genoemd (toen ze 4 was, naar een meisje dat ze kent).
Haha hier hebben ze gewoon de naam wat ze zijn: panda, nemo, aapie, Nijntje, Marshall, leeuwtje... Hij had wel pasgeleden zon vies slijmbeest die hij pippeloentje noemde.
Mijn eigen pop heette vroeger "Lonneke". Ik heb geen idee hoe ik erop gekomen ben.. Volgens mn moeder noemde ik de pop meteen zo toen ik 'em kreeg.. ook zij heeft geen idee hoe ik erop gekomen ben. Zelf heb ik 2 jongens, die hebben geen pop. Wel knuffels. Ze zijn alleen niet zo origineel in namen: Beer, Muis, Nijn en raket (kussen/knuffel in raket vorm)
Mijn broertje had vroeger een konijn waarbij 'Rabbit' op zijn buik stond. Maar hij kon (uiteraard) nog niet zo goed Engels lezen toen hij een kleuter was, dus het konijn werd Raa-biet genoemd Ikzelf had een beer die ik meneermevrouw Beer noemde, omdat het geslacht mij onduidelijk was.
Mijn zoon zijn eerste (en favoriete) knuffel heet Swaffel. Ja echt! Hij kan nog niet zo goed praten en riep elke keer naar zn knuffel Swaffel. Hij bedoelde begrepen we later Rafael maar ondanks dat we probeerden het te veranderen noemt hij zn knuffel nog steeds zo.