Wat hebben jullie uiteindelijk van de prijs af kunnen lullen? Wat was de nieuwprijs echt en wat heb je uiteindelijk betaald?
ik hoop je dat eind van de week te kunnen te vertellen, auto is gister kaput gegaan en we zijn nu voor een andere aan het kijken
Mrsnuke, wat voor auto hebben jullie gekocht en wat voor auto voor inruil dan? Als ik zo brutaal mag zijn
Ik zou ook graag een autootje voor mezelf voor erbij willen kopen. Maar heb eigenlijk geen idee wat je dan met de prijs kunt doen....
Ik heb een Peugeot 107 nieuw gekocht. Een 3-deurs XS (luxere) uitvoering, met als opties extra airbags, elektrische ramen, toerenteller, airco en metallic lak. Dat was ong. 3 jaar geleden. Hij was toen ruim 14.000, maar hebben 'm voor 10.000 gekocht.. Maar het wel ruim 4 maanden moeten wachten tot ik 'm op kon halen. En bij 2e hands auto's, kun je vaak echt een flink bedrag afdingen. Maar dat ligt er natuurlijk aan wat voor auto het is en ook of je particulier koopt of bij een bedrijf.
Truus1980, ja ik zit op een aantal sites te kijken van automerken, en zat me af te vragen hoeveel ik van de prijs af kan krijgen haha. Lovelymom, lijkt me een heerlijke gezinsauto!
Tegenwoordig zijn de marges op tweedehands auto's klein dus heel veel kun je er niet aflullen tenzij het bedrijf de auto's heel hoog prijst. Bij ons gaat er meestal weinig af omdat wij auto's laag adverteren..
Wat ook meespeelt is of je iets hebt in te ruilen of dat je "zo" een andere auto koopt. Bij inruil is er vaak minder te pingelen dan wanneer je zonder inruil koopt. En hoe nieuw is nieuw? Gloedjenieuw direct op jouw naam, of bedoel je tweedehands auto?
Echt nieuw, geen tweedehands. Inruil niet, omdat we waarschijnlijk al een koper hebben voor onze Golf 4.
volkswagen polo 5 deurs midden klasse airco airbags zelf radio gekocht wel laten inbouwen. en als extra wouden we kleur zwart. en hebben we bochtenverlichting. en ingeruild een alfa 156 (5000 voor gekregen)
Truus1980, weten we nog niet.. Twijfelen nog, mogen uitkiezen van de zaak zeg maar! Dit is onze lijstje: 1. Volkswagen Polo Highline met alle opties in het rood. (alleen als we percé een bluemotion moeten kiezen kunnen we al niet alle opties kiezen) 2. Seat Leon Style of Copa (wel bijna 2000,- boven budget) En dan nog de Skoda Fabia Station, van binnen mooie auto. Voorkant erg stoer van de meeste luxe uitvoering alleen de achterkant en hoe hij op zijn wielen staat vinden we minder. En de Seat Ibiza Station vinden we mooi van buiten, alleen binnen weer wat kariger.
He die willen wij ook het liefst een VW polo. Zijn echt volkswagen liefhebbers wij en vooral Golf, maar de golf 6 valt buiten het budget helaas... hihi
Ja bij ons wordt het waarschijnlijk toch wel polo.. Ook als we bluemotion moeten kiezen! Volkswagen liefde he haha
ja hihih wij hadden ook vw zijn toen overgestapt naar alfa NOOIT MEER wat een %$#%$# ding nu weer veilig vw en wat voeld dat goed zeg hihihi wij kregen bm we hadden geen keuze... maar wat is er mis met bue motion dan ??? en die 1.2 gaat als een treintje..