Hier helemaal tevreden met de Quinny van Smobi. Kan niet zeggen dat hij niet stevig is. Zit zelfs een aluminium buis in het frame. Leuke poppenwagen. Wij hebben de 3-1 in versie. Erg leuk!
Mijn doxhter van 3 heeft de quinny. prima ding, stevig, goede hoogte voor mijn lange peuter. hier de 5 in 1 set. dus de buggy,.autostoel, reiswieg, kinderstoel en schommelstoel in 1. Mijn dochter is er echt gek mee!
Mijn dochter is 95 cm en als haar handjes de buggy vasthadden zaten die op de hoogte van haar mondje, nog vrij hoog dus.
Robyn is 102cm en bij haar zitten de handvaten ter hoogte van haar schouders. Voorlopig kan ze er nog achter lopen.
Wij hebben de smoby quinny en zijn er helemaal tevreden over. Hij is wel van plastic maar echt wel lekker stevig en hij rijdt prima. Heb toen ook tussen die twee getwijfeld maar die van babyborn was toen bij ons niet verkrijgbaar dus was de keuze snel gemaakt. Mijn dochter is trouwens 1.08 en hij is nu op een prima hoogte
Mijn dochter heeft die van quinny. Heel leuk, ze speelt er alleen nooit mee, totaal geen interesse in. Vind het wel stevig, want ze gaat er zelf nog weleens in zitten en da houdt ie toch wel goed
Mijn dochter heeft quinny. Bevalt super goed, heel stevig poppenwagentje en hartstikke leuk dat je er een maxicosi/wandelwage en buggyinzet in kan zetten. En heerlijk: geluidloze wieltjes!!
Onze dochter heeft die van Quinny en loopt er nu al bijna 3 jaar mee rond te hobbelen en hij doet het nog perfect! Heb na een jaartje de maxicosi erbij gekocht die je erop kan zetten ook van dat ding heeft ze ontzettend veel plezier
Wij hebben de babyborn jogger. Dochter vind het voorwiel niet fijn en doet er dan ook weinig mee. Hij zwengt niet. Weet niet hoe dat dit met de quinny. Die wilde we eigenlijk maar was uitverkocht. Verder is de jogger van babyborn wel erg mooi, klein inklapbaar en van goed matriaal. Alleen jammer dus dat het voorwiel vast zit waardoor die kleintjes de buggy bij elke bocht moeten zwiepen
vandaag bij action eentje gescoort voor 13 euro en hij is erg fijn niet te groot en niet te klein ik heb die van smoby quinny gehad en vond deze echt rot en slechte kwaliteit we hebben hem pas n jaar maar is nu al kapot erg zonde was toen een hele dure nooit weer dus
Ik heb ze allebei maar de Quinny Smoby vind ik wel hele slechte kwaliteit. Hij was al heel snel kapot en hij kiept snel om. De Babyborn jogger is (vind ik hé) wel steviger, één klein nadeeltje is dat het voorwiel niet zwenkt.
Ik lees dat de meesten van jullie die een baby Born poppenwagen hebben de jogger hebben Als ik voor de baby Born poppenwagen ga dan wil ik de "gewone" wagen Zij er nog meiden die deze voor hun dochtertje hebben?