Poppenwagen dilemma

Discussie in 'De lounge' gestart door Natja, 11 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tulip

tulip Niet meer actief

o das balen, ik heb hem hier bij toychamp en bart smit gezien.

2. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Hier helemaal tevreden met de Quinny van Smobi. Kan niet zeggen dat hij niet stevig is. Zit zelfs een aluminium buis in het frame. Leuke poppenwagen. Wij hebben de 3-1 in versie. Erg leuk!

3. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hoe hoog is de quinny?
    Kunnen ze daar nog wel even mee voort voordat ze er krom achter moeten lopen?:D

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn doxhter van 3 heeft de quinny. prima ding, stevig, goede hoogte voor mijn lange peuter. hier de 5 in 1 set. dus de buggy,.autostoel, reiswieg, kinderstoel en schommelstoel in 1. Mijn dochter is er echt gek mee!

5. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Hoe lang is je dochtertje als ik vragen mag?

6. tulip

tulip Niet meer actief

Mijn dochter is 95 cm en als haar handjes de buggy vasthadden zaten die op de hoogte van haar mondje, nog vrij hoog dus.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn is 102cm en bij haar zitten de handvaten ter hoogte van haar schouders. Voorlopig kan ze er nog achter lopen.

8. justjes

justjes Bekend lid

3 okt 2011
    613
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de smoby quinny en zijn er helemaal tevreden over. Hij is wel van plastic maar echt wel lekker stevig en hij rijdt prima. Heb toen ook tussen die twee getwijfeld maar die van babyborn was toen bij ons niet verkrijgbaar dus was de keuze snel gemaakt. Mijn dochter is trouwens 1.08 en hij is nu op een prima hoogte

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Mijn dochter heeft die van quinny. Heel leuk, ze speelt er alleen nooit mee, totaal geen interesse in. Vind het wel stevig, want ze gaat er zelf nog weleens in zitten en da houdt ie toch wel goed :)

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

Mijn dochter heeft quinny. Bevalt super goed, heel stevig poppenwagentje en hartstikke leuk dat je er een maxicosi/wandelwage en buggyinzet in kan zetten.
    En heerlijk: geluidloze wieltjes!!

11. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Onze dochter heeft die van Quinny en loopt er nu al bijna 3 jaar mee rond te hobbelen en hij doet het nog perfect!
    Heb na een jaartje de maxicosi erbij gekocht die je erop kan zetten ook van dat ding heeft ze ontzettend veel plezier :)

12. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Wij hebben de babyborn jogger. Dochter vind het voorwiel niet fijn en doet er dan ook weinig mee. Hij zwengt niet. Weet niet hoe dat dit met de quinny. Die wilde we eigenlijk maar was uitverkocht. Verder is de jogger van babyborn wel erg mooi, klein inklapbaar en van goed matriaal. Alleen jammer dus dat het voorwiel vast zit waardoor die kleintjes de buggy bij elke bocht moeten zwiepen

13. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

vandaag bij action eentje gescoort voor 13 euro en hij is erg fijn niet te groot en niet te klein

ik heb die van smoby quinny gehad en vond deze echt rot en slechte kwaliteit we hebben hem pas n jaar maar is nu al kapot erg zonde
    was toen een hele dure nooit weer dus :p

14. Aude

Aude Bekend lid

8 jan 2009
    776
    0
    0
    Ik heb ze allebei maar de Quinny Smoby vind ik wel hele slechte kwaliteit. Hij was al heel snel kapot en hij kiept snel om.
    De Babyborn jogger is (vind ik hé) wel steviger, één klein nadeeltje is dat het voorwiel niet zwenkt.

15. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Ik lees dat de meesten van jullie die een baby Born poppenwagen hebben de jogger hebben
    Als ik voor de baby Born poppenwagen ga dan wil ik de "gewone" wagen
    Zij er nog meiden die deze voor hun dochtertje hebben?

16. Natja

Natja VIP lid

24 jan 2008
    6.065
    30
    48
    Lelystad
    Niemand die de baby Born poppenwagen met 4 wielen heeft?

Deel Deze Pagina