Hoi dames, Lastig om zo via internet een 'helpdesk probleem' te stellen, maar je weet maar nooit Normaal als ik foto's maak, steek ik een snoertje in de camera en de USB drive van mijn laptop en begint vanzelf het importeren van de foto's naar de library. Dan wis ik mijn geheugenkaartje meteen en klaar! Nu krijg ik telkens een 'error melding' als ik op 'ok' druk om de foto's te uploaden. Foto's gaan niet meer in de library van mijn laptop heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen? Heb al uren lopen pielen en puzzelen, maar kom niet verder...
Dat zou ik niet weten, sorry. Maar kun je het geheugenkaartje niet direct in de laptop steken? Dat doe ik namelijk altijd.
Dat kan je inderdaad een keer proberen.. Als je alleen USB poorten hebt en geen cardreader, kun je ook een cardreader kopen (2,50 op marktplaats) met USB aansluiten Weet je in ieder geval of het aan het kabeltje ligt!
Kan het niet zijn dat je geheugen op je laptop vol is?? Ik ben een enorme digibeet, dus ik roep echt zomaar wat hoor haha.
Dames, SUPER bedankt voor de reacties! Jullie zijn echt kanjers! Ik durf het bijna niet te zeggen (SCHAAM!!), maar wist niet dat ik het geheugenkaartje ook in de laptop kon steken (voel me zo DOM nu! Doe het dus al jaren zo!). Ik kreeg weliswaar nog steeds dezelfde foutmelding net, maar ik weet iig dat het niet aan het snoertje ligt en dat ik het in de toekomst VEEL makkelijker kan uploaden hahaha... Heb net een ander kaartje met minder geheugen geprobeerd, die deed het!! Ligt dus waarschijnlijk gewoon aan de kaart!! BEN ZO BLIJ jullie hebben geen idee!!!! Ga snel een nieuwe geheugenkaart erbij halen, moet wel foto-klaar zijn voor de beeb dalijk!! (voel me nog steeds wel mega dom...hahaha...ik ben zo iemand die nooit echt zin heeft om de gebruiksaanwijzingen te lezen en zelf snel het wiel uit wil vinden, maar zo zie je maar weer...gemak dient te mens! Joepie!!!!