popstars echt teleurstellend?!?!?!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sas26, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi dames, even een vraag, ik vind popstars dit jaar echt teleurstellend! In t begin vond ik het nog meevallen, maar nu valt het me echt op! Ligt het misschien aan het geluid van mijn televisie? Het klinkt vals, buiten adem, uit de maat en de uithalen zijn soms tenenkrommend..... had me helemaal verheugd op avondje tv, maar ben halverwege maar gaan zappen... Dewi zingt op zich wel oké, maar heeft telkens dezelfde uithaaltjes en toon dat het gaat vervelen :)

Groetjes, Sas

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik kan helemaal niet zingen hahaha,dus ik zeg niks!:D

Wat was dat nou aan het begin trouwens,is er iemand overleden??

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Ja een meid die in het begin heeft mee gedaan is overleden :( 20 jaar oud zeg, een hartaanval. Zo jong :( niet normaal...

maar ik vind het geluid ook tegen vallen moet ik zeggen. En de mensen die mee doen ook niet zo boeiend, maar ik kan het helemaal niet ;)

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Ja, een meisje dat heeft meegedaan met de audities is overleden inderdaad. Ze was nog heel jong.... echt verschrikkelijk!

Euh, of je zelf wel of niet kunt zingen maakt toch niets uit wat betreft je mening over het zangniveau? Ik kan ook niet zingen maar ik word toch echt geen fan van iemand die zelf iets beter zingt dan ik maar wel vals! Als je in zo'n show zit mogen we wel verwachten dat het goed klinkt!

5. augurkjes

vind deze week een erge slechte ronde van iedereen ook moet ik zeggen. Heb iedereen mooier horen zingen gewoon. Maar hoe dat komt, i dont know.

6. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik vind het ook 10 keer niets !!!
    En Dewi volgens mij zou ze bijna huilen, aanstelster :p

Alleen ik ben nu in de war met mijzelf, ik weet 1000000 % zeker dat ik vorige week vrijdag 8 januari niet thuis was en er ook geen tv in de buurt was waar ik t op kon zien.
    Maar ik heb die popstarsgevallen wel horen en zien zingen met die artiesten, ben ik nu zo in de war ?

7. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Die duetten waren twee weken geleden, op 1 januari. Vorige week was een beetje een samenvatting en aan het einde de bekendmaking van degenen die naar de kwartfinale gingen! Dus nee, je bent niet gek! :p

Ik vind die Bart echt een drama, irritante over het paard getilde kwal! En zingen kan ie ook niet! Vond Kim ook niet op haar best deze keer...Charlotte vind ik sowieso een irritant kijk-mij-onschuldig-zijn-typje en die heeft zo'n eng nasaal geluid...
    Ikke groot fan van Wesley!!

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Pfieuww ik dacht echt dat ik gek werd, dacht echt zeker te weten dat ik 't op 1 januari had gezien, gelukkig is dat ook zo.
    Wist alleen niet dat vorige er dus een samenvatting was en geen gezang :p

Maar dat overleden meisje, deed ze dit seizoen mee met popstars of een ander seizoen ?

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Vreselijk dat meisje zo jong!!:(

Hahaha,nee ik bedoel ik kan helemaal niet zingen! dus ik kijk wel uit wat ik zeg! ik vind kim wel goed..en wesley!de rest wat minder!;)

10. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

ik vind het ook niet echt super deze keer.
    en elke keer als ik denk pff wat vals...................zegt de jury je was erg goed hahaha

maar dat meisje van 20 ongelooflijk zo jong pfff

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind het niveau ook echt niet goed, maar kijk toch haha

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik vergeet christel,die vind ik ook wel een hele aparte stem hebben!:)

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

vind het geluid ook heel apart en slecht. ligt dus gelukkig niet aan onze tv. Vind het ook veel minder leuk als andere jaren. auditierondes zijn leuk maar moeten er zoveel zijn? en vorige week zit je naar een soort herhaling te kijken (al die filmpjes kennen we nu echt wel) en dan op het laatst tussen neus en lippen door zeggen wie eruit gaat. Geen reactie verder nee, niks. Ik kijk nu niet meer want de persoon die ik leuk vond is er net dus uit en dat was robin. Misschien niet de allerbeste zanger maar hij had wel iets waardoor het heel leuk was er naar te kijken en luisteren.

van dat meisje heb ik niet gehoord, maar jeetje wat erg zeg!

14. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    @ Ikdus: Dat meisje deed dit seizoen mee, tot aan de theaterrondes geloof ik!

Ik ben niet verdrietig dat Charlotte er uit is, wel dat Bart er nog in zit :D
    Ik zeg: finale tussen Kim, Kristel, Dewi, met als winnaar snoepie Wesley!! ;)

15. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Echt joh, ik herken dr niet meer :$

Maar ze had het wel al verder geschopt dan de mensen die nu in de halve finale staan.;)

16. luuus

luuus Niet meer actief

ik vond het wel mee vallen vanavond misschien zaten mijn oren dan dicht hahahah...

ik vind het niet erg dat charlotte er uit is vind haar meer leuk voor een solo carierre en aangezien ze een groepje willen maken.

verder vind ik wesley echt geweldig zingen!! hij komt ook heel gewoontjes en echt over! wie mag er van jullie winnen?

17. augurkjes

wie er van mij mag winnen is wesley :D vind het een leuke lekkere jongen :D hij kan goed zingen en hij is gewoon de beste.

18. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Mij maakt het niet uit wie er wint, alleen mag het Bart niet worden. Las ik zijn kop al zie krijg ik braakneigingen....... wat een aanstellerige kwal, al is ie wat rustiger geworden na al de kritieken.
    Wesley en Kristel zijn wel goed.

19. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)

:D Dat heb ik dus ook met die Bart, wat een over het paard getilde draak is dat zeg! En dan zie je ook nog regelmatig die reclame van die provider met die rotkop van hem langskomen, alsof 1 avond in de week naar hem kijken nog niet genoeg van een mens vergt! :D

Ik ben echt voor Wesley, ik vind het zo'n lekker moppie :) En een heerlijke stem! Volgende week mogen Joshua (die zingt ewoon echt vals) en KwalleBart er wel uit van mij! ;)

20. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vind het niveau van popstars het hele programma (deelnemers, jury, presentatie) echt slap! Maar toch kijk ik, whahhahaha erg he!

Ik krijg ook een naar gevoel bij Bart, hij kijkt steeds hetzelfde in de camera en hij zingt gewoon niet goed! En ik word echt dol van die Patricia die hem vervolgens de hemel in prijst met een 8! Terwijl ze mensen die beter zongen een lager cijfer gaven, echt schandalig!

Ik vind alleen Kim, Wesley en Kristel goed zingen. Van mij mag Wesley winnen.

Ik ben trouwens blij dat 5 februari X Factor weer begint, vind ik een véééééél leuker programma!!

Deel Deze Pagina