sjonge jonge jonge jonge jonge!!!!!!!!!!!!!! Deze aflevering heb ik in 4 weken tijd al 3x gezien!!!!!!!!!!!!! Ik verheug me er altijd zo op maar dit is gewoon niet leuk meer! 1x een herhaling zien tot daar aan toe maar 3x uitzenden??????? Baal echt als een stekker!!!!!!!
Ik wilde die opmerking ook al schrijven inderdaad. Verheug me steeds zo op dat programma omdat het onderwerp me zo interesseerd, en inderdaad, WEER een herhaling van dezelfde. Is inderdaad ook voor mij al de derde keer dat ik diezelfde zie. Denk dat ik SBS 6 eens een mailtje ga sturen.
stomme herhalingen ook! verheug me er ook elke keer op, en dan krijg je weer een herhaling te zien...? zo raar
Bij SBS zijn ze erg goed met herhalingen...Heeeel irritant!! Ze stoppen gewoon halverwege met normale uitzendingen zonder waarschuwing en gaan dan ineens hh uitzenden. Bij House hebben ze dit ook al tig keer gedaan:x
en ik mis het altijd dus baal dat het niet terug te zien is want "onze" praktijk is er ook al een keer op geweest
Same here.....VET IRRITANT....heb de neiging om ze te gaan mailen of die stagiair de volgende keer een andere band er in wil doen!!!!!
Weet iemand of het van vandaag ook een herhaling is? Ik heb die verloskundigen al wel gezien, maar ik weet niet zeker of ik deze aflevering ook heb gezien. Ik had vorige week toch een klaagmail gestuurd naar SBS6? Niks gehoord.:x
is inderdaad ook weer een herhaling!!!! Gelukkig vandaag wel een dubbele aflevering en dus maar hopen dat de volgende aflevering geen herhaling is!!!
Heb ik ook es gedaan naar hun ergens anders om maar ze doen er niks mee. Misschien als we met zn allen massaal gaan mailen