Oh ik ben dus niet de enige met walg neigingen bij Bart? Zijn ik-vind-mezelf-echt-geweldig niveau is echt veel te hoog. Hij is zo'n jongen die in de spiegel tegen zichzelf zegt hoe goed hij er wel niet uit ziet Bah! En zingen kan 'ie niet, hij heeft het puur gered op uiterlijk. Wesley vind ik wel een leuke jongen en ook Kristel vind ik leuk. Vind het leuk om te zien hoe ze veranderd is en ik vind haar qua zang/uitstraling echt het beste. Kim heeft een leuke stem maar ik vind het echt een suffe doos.
Ik vind het ook niks, laag niveau. Voor Dewi een stapje terug, van Idols naar Popstars. Ik kijk wel uit naar X-Factor
Ik vind Wesley en Kristel echt top! Alleen vind ik het zonde om deze in een groepje te zetten. Wesley moet gewoon Nederlands talig gaan zingen, solo! En Kristel is echt een soul-girl. Zonde om dat weg te stoppen in een groepje.
Ah, met mijn oren is dus niet zo veel mis er zijn er meer die t valsig vinden klinken! Er is er eentje dat meot ik wel ff zeggen, die kan t dan wel t beste van t stel. Haal haar naam steeds door elkaar met een ander, ze heeft kort haar, is dat nou Kristel? Die vond ik in de vorige shows wel goed hoor! En Charlotte vond ik eers goed, maar nu te veel hetzelfde en idd te onschuldig liefjes. Dewi vond ik altijd goed bij Idols maar nu verveelt het me! Nou, ik geef t volgende week nog een kans, wie weet lag t aan de opname daar? Omdat ze allemaal zo matig klonken....
afgelopen show was gewoon onder maat vergeleken met alle andere shows! Bart zit er enkel nog in omdat hij veel jonge fans heeft, daar heeft hij veel mazzel mee. Dewi ben ik ook een beetje zat, is mij te wisselvallig. Kim heeft een mooie stem, maar is nog te onzeker en gewoontjes. Voor mij blijven Wesley en Kristel de beste. Wesley heeft alles, ondanks hij zo nu en dan wat minder is. Kristel vind ik echt top omdat zij de enige is die van begin tot eind gegroeid is. Ze blijft goed zingen, wat ze haar ook geven!
uhhhh 5 februarie begint xfactor niet hoor??? ik denk later want 5 februarie begint uri geller weer... ik ben echt voor kristel en joshua maar wesley zie ik de nieuwe nederlandse frans bauer worden hahaha nieuwe generatie he... en van dat meisje??ik heb het niet gezien dat stukje maar wel erg voor der zeg 20 jaar is veelste jong.. hoe ziet zij eruit?geen foto....
ik kijk het eigenlijk nooit in het begin wel vind namelijk de audities het leukste van het hele programma. Maar ik kijk soms de uitslag en dan vind ik wesley toch wel erg leuk. Verder vind ik het echt vreselijk. Nou zelfs ik kan beter zingen hihi. En dat kan ik zien met singstar hahaahahahahahaah
Echt ik heb me gister ook weer voor de zoveelste keer zitten irriteren....en toch kijk ik.... Ik irriteer me o.a. aan Patricia PAAY die alleen maar zit te soppen op haar stoel als het om BART gaat....sjonge jonge dat mens geeft gewoon echt slecht commentaar en oneerlijke cijfers!! Alleen omdat zij vindt dat hij een leuke kop heeft....het draait toch ook om zang?? Ik kan iedere keer weer voorspellen wat voor een cijfer ze geeft....en 8!! Grrrrr ik kan maar 1 ding zeggen....zet dat ouwe wijf terug op het vliegtuig naar Engeland en laat haar daar..... Dan natuurlijk ook Bart....grrrrrrrrr.....daar irriteer ik me al vanaf dag 1 aan....al is hij inderdaad wel geschrokken van het overige commentaar en profileert hij zich ietsje minder.... Ik ben dus ook blij als X-factor op 5 februari weer begint!!!! Hahaha...ondertussen blijf ik toch wel kijken hoor....