AD Den Haag - Haagse zangeres Inge Wezendonk (20) overleden (456812) _______________________________________ Al keek ik niet naar Popstars en kende ik dus ook deze zangeres niet, ik vind het in en in triest dat ze is overleden op zo'n jonge leeftijd. RIP Inge!
Ik kende d'r ook niet, maar wat verschrikkelijk zeg. 20 jaar en dan een hartstilstand, dat verwacht je toch ook niet. Echt heel erg!
Ze hebben net bij het begin van Popstars even stil gestaan bij de dood van Inge, heel erg mooi! Wist ook meteen weer wie ze was; heel mooi meisje met een prachtige stem...Onvoorstelbaar!! 20 jaar en dan dood door een hartstilstand... Rest in Peace Inge!
Zal ze dan misschien niet al iets aan haar hart hebben gehad? Lijkt me niet dat je "zomaar" een hartstilstand krijgt op 20 jarige leeftijd toch? :S Vind het wel sneu zo jong nog! Een vriend van mij was 15 toen hij overleed aan een hartstilstand maar hij had al hartritmestoornissen....
word zo naar van zulke berichten vandaag ook te horen gekregen iemand die me moeder kan dan, dr man met 29 jaar overleden ook hartstilstand. En 3 maanden terug een oud klasgenoot 21 jaar ook al!!! en zo tegenwoordig hoor ik het veelste vaak zo jong allemaal zo oneerlijk gewoon naar word ik ervan..