Hey, Popstars is weer begonnen. En al was ik daar nooit zo weg van, ik was nu toch wel weer benieuwd dus ik heb gekeken. Nu lijkt het me leuk om dit topic te wijden aan de mystery popstars. Heb jij enig idee wie het deze keer was? Ik hoorde zeker iets bekends, maar ik kan het niet plaatsen. Ze was wel goed!
verder vond ik het weer een leuke uitzending, ben alleen erg benieuwd hoe ze dat verder gaan doen met die mystery geust
De hints.. *De Mystery Popstar is deze week een (jonge?) vrouw *Ze komt uit een bekende familie *Ze heeft nog nooit meegedaan aan een talentenjacht *Ze heeft in bladen gestaan *Haar vader en/of moeder is/zijn ook bekend
Ik dacht ook meteen aan Roxanne Hazes, maar mijn vriend zei (waar hij natuurlijk gelijk in heeft!) Dat zij dus wel met een talentenjacht meegedaan heeft! Zij deed toen ook mee met Popstars, die Erik Hulsbos gewonnen heeft!!
Ik denk niet dat het Roxanne Hazes was hoor. Ik moest er wel aan denken, maar ik vond dit meisje iets te slank voor Roxanne. En ik vind Roxanne Hazes niet zo'n geweldige zangeres en dit meisje vond ik wel goed zingen.
Ik denk ook niet dat het roxanne was, idd om wat romy ook zegt, dat andere meisje was idd slanker. Ook heeft ze idd meegedaan aan een talentenjacht.
Nou ik kan er geen roxanne hazes van maken.. deze meid zingt veeeeeeeel beter dan roxanne hazes.... dochter herman brood lijkt me ook niet.. zingt zij dan?? dan had nederland dat toch al lang geweten??? of ik ben gewoon niet zo geinteresseerd, dat kan natuurlijk ook.. ik lees dan ook "de" bladen weer niet dus daar heb ik ook niks aan...ik zou t niet weten..