nummer 2 was echt robyn volgens mij. nummer 3 was volgens mij een getint iemand. numme 4 was overduidlijk dewi hahahahaa de andere 2 wet ik niet
volgens mij stond het vorige weken wel gewoon de dag erna op de site????? vaag dat hij er nu nog niet opstaat ik heb hem zelfs ook gister gemist
Vorige week stond ie er pas op na de herhaling...wilde toen zelf maandag kijken en toen was er nog niks...Heel irritant, maar op zich wel begrijpelijk; die herhalingen kosten ook zendtijd, dus daar willen ze ook kijkers voor trekken! Volgens mij wordt het dinsdag- of woensdagavond rond uurtje of kwart over elf herhaald, na Hart van Nederland!
hij staat er op.... ik dacht al vorige keer heb ik hem ook op zondag gekeke..:S nou ik ga hem ff bekijke
Vreemd, want bij mij staat toch echt alleen nog de uitzending van 11 september en niet die van de 18e.... Dat had ik vorige keer ook, dat er een oude op stond en de laatste pas geplaatst werd na de herhaling!
staat hij dr bij jou echt niet op bebek? ik heb hem net bekeken lijkt me niet dat die dr bij sommige wel en bij sommige niet opstaat :S
Nou dit geloof je niet, maar hij stond er echt niet op en nu ineens dus wel! Er staat wel een tijd naast: 22u40! Dus hij is pas net geplaatst denk ik! Toen ik mijn vorige bericht typte stond ie er echt niet, alleen maar die van 11 september en daarvoor! En vorige week stond ie er serieus pas na de herhaling op! Vaaaaaag dit!
Ow en er staat zaterdag bij, cursief! Vind het maar raar! Maar er was daarstraks dus nog iemand die de link niet had...dus ben gelukkig echt niet helemaal gek, haha!
Haha, zit net te koekeloeren en ik dacht meteen Rebecca!! Nog voor ze begon te zingen, ik dacht t te zien aan het postuur.
Idd zeker Rebecca mn vriend zei het met het voorstukje aan haar postuur. En nadat Maurice vroeg kan jij met kritiek om gaan dacht ik gelijk al jaaa.... Beter dat ze niet door is vreselijk irritant figuur.bah
haha wat zijn we eensgezind... Voor het zingen dacht ik al aan Rebecca... Blij dat ze niet door is, sorry dat ik het zeg... zo flauw dat ze niet willen zeggen wie het is