ik dacht dat het die gozer was met dat hele grote kroeshaar dat ze bij de lifeshows toen korter hebben gemaakt...weet alleen niet meer van welk programma dat was..
ik heb t niet helemaal kunnen zien, maar ik hoorde dat vandaag een mystery popstar zich zou onthullen. is dat gebeurd?
Nee dat is idd niet gebeurt! Echt belachelijk..Ik met spart aan het wachten wie zich zou onthulllen..niemand dus!
nou ja zeg! ik dacht dat toch echt in een voorstukje te hebben gezien of ben ik nou gek? vaag allemaal. begin t nou wel een beetje zat te worden. je staat voor lul of je staat t niet, maar laat je hoofd zien, zoals ieder ander!
Die Robyn is niet door, Dewi wel en die neger ook volgens mij... Ze onthullen ze natuurlijk niet want het is SBS die moeten uitbuiten...net als met die Uri Geller en die Mask...Allemaal kijkcijfers....
Ik dacht dat die donkere mystery popstar David uit Idols 1 is. Die is trouwens niet door. HenkJan dacht bijna zeker te weten wie hij voor zich had en als dat zo was, dat hij veeeeel beter kon dan wat hij gister liet zien. Maar op basis van zijn optreden van gister is hij dus nìet door.... Hier een link naar wie David ook alweer is; David Goncalves boeken en informatie of contact Geen idee of het hem is hoor, maar hij kwam het eerste bij me op
Het leek wel of die Saskia dronken was ofzo..zo zong ze wel in iedergeval..Of zie ik dat nou verkeerd Maar die is ook niet door.. YouTube - Popstars 2009 - Theater Ronde 1: Alesha Dixon - The Boy Does Nothing
nou vind het maar belachelijk dat ze zich niiet hoefde te onthullen. bij de audities ok maar nu bij de 2e ronde had het wel zo leuk geleken. @mendi ik dacht ook hoor dat robyn zich zou onthullen heb ook het voorstukje gezien. misschien later in de live show ofzo.