Nou ik dacht dus aan Esmee Denters , maar dit klinkt me ook niet gek in de oren. Toevallig van de week gehoord dat ze ook de muziek in ging , of er al mee bezig was. YouTube - me singing nora jones
De stem komt me zo bekend voor, pak ff de auditie erbij en ff vergelijken. Uit een bekende tv familie. M Dochter van Rene Froger haha geen id
Dat zusje van Esmee Denters (wat was zij trouwens slecht op de tmf awards!!) kan het niet zijn, haar ouders zijn geen BN'ers
Ik denk en weet het bijna zeker, ze heeft in bladen gestaan is bekend. Ik denk Lisa Sipz (s) Vicky uit GTST de stem komt te veel over een.
dat maakte Maurice ervan Bekende familie heeft ze wel haha.. Geen id eigenlijk die stem komt erg overeen..
ik dacht misschien de jongste dochter van robert te brink of vicky uit gtst door dat haar! Roxanne hazes valt voor mij af omdat die niet zo dun is.
Priscilla Brard heeft ooit gezegd dat ze nooit van haar leven meer op TV wil, dus ik denk niet dat zij het is.
Dat dacht ik idd ook! Maar toen dacht ik: dat zou zij dan toch wel gemerkt hebben, dus zal toch wel niet...