Misschien door de slechte presentatoren? Vind het hele idee van die mystery popstar maar irritant! slaat nergens op en vind ook dat ze moeten zeggen wie ze zijn als ze eruit gaan!
Mee eens hoor. Ik zou anders ook wel mee durven doen met masker. Maar vind het geen stijl tegenover de rest die wel zijn/haar gezicht durft te laten zien.
sammie 88 was de eerste hier op t forum die t geraden had...erg knap ik had t in t begin echt niet gezien..
Waar kennen jullie haar van dan? Ik wist wel dat Robert ten brink dochters had, maar toch niet wie het waren. Zij is toch helemaal niet bekend?
ik kijk eigenlijk bijna nooit popstars en had mystery popstar paars nog nooit gezien... Maar toen ze in beeld kwam en ze zeiden: het is een dochter van een bekende Nederlander en ik zag haar gezicht en ogen toen zei ik meteen: Dochter van Robert ten Brink!
Ik heb gisteren eigenlijk pas voor het eerst echt popstars gekeken, maar ik was erg onder de indruk van Charlotte, vind haar wel de beste die ik gehoord heb de hele avond!
Knap hoor, ik zag het pas toen ze de trap af kwam om onthuld te worden. Toen zag ik het omdat ze zoveel op haar moeder lijkt. Mooi meisje trouwens.
ja en het is iig ook niet zon kapsonesk*t die als nance ggaat zeggen van bel en sms dat ze meteen als een debiel met dr hand een telefoon nadoet. vind ik altijd zooooo irri. ze zong erg goed. van mij mag ze winnen
Idd bij de auditierondes toen ze vroeger hoe of wat en ik hoorde dochter van bekende nl dacht ik gelijk aan één van die dochters van Robert ten Brink..waarom geen idee haha. Het is idd irritant dat ze gelijk een tel na gaan doen of smsen...Heb niet alles gezien maar vond Charlotte wel goed.
haha, ja inderdaad! Nou dat doen niet alleen de dames hoor, ook die afschuwelijk hippe toffe boys doen zo overdreven.
Ze is echt goed!! Ik herkende dr indd ook van de Liga reclame. Vond t wel mooi dat Robert eert bij Boulevard zat en keihard ontkende (voor hoever t lukte) en toen bij Popstars was haha. da bellen en smsen word j echt kriegel van whaha. Gister op Robin gestemd hij moest gewoon door hihi..
Ik heb haar wel eens ontmoet. Het is een schat van een meid en ze kan supergoed zingen. Al bij de audities herkende ik haar. Ik hoop dat ze het ver gaat schoppen. Maar ze hoeft wat mij betreft niet te winnen, want dan zit je in zo'n groepje en daar hoor je toch nooit meer iets van. Waar zijn die drie van vorig jaar?? Laat haar er maar net voor de finale uit gaan, dan kan ze een hele mooie solo carriere tegemoet zien. Zonde als je haar in een groepje zet met mensen die veel minder goed zijn.
Lees net dat Robin als enige door is en dat die andere 3 allemaal niet door zijn. Hoopte al dat Robin doorging en in ieder geval Jeffrey niet. Gisteren was Robin ook veel beter als vrijdag. Wel veel om er 3 in een keer uit te sturen, maar ze hadden ook veel finalisten
Ben ff van gister aant terugkijken. Bah was is die Jeffrey slecht zeg!En een arrogante bal. Davy was wel stukken beter dan vorige week! Michelle had ook wel een rotnummer meegekregen hoor. Ik irriteer me ook aan haar geslis. En Robin...ja ik vind zijn engelse uitspraak echt vreselijk slecht. Maar hij komt wel heel erg sympathiek over.