Popstars Mystery Popstar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sjors82, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Ik vind die Charlotte wel echt goed hoor.
    Maar ik vind het programma popstars eigenlijk helemaal niks. Ik kijk zelf liever naar X factor. Heb ook het idee dat daar veel meer talent in voor komt. Presentatie en jury is ook beter naar mijn idee...

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou dat ben ik helemaal met je eens!!!!
    Ik vind dat die HJS wel op retour mag met die achterlijke zonnebril en voor de rest zwijg ik maar hahah over die jury dan.

Het talent staat ook meer centraal bij X-factor dan al die debielen die zgn auditie komen doen. Die zie je gelukkig niet meer daar!

3. mir5555

mir5555 Fanatiek lid

13 dec 2007
    1.021
    0
    0
    ik heb gisteren voor het eerst een aflevering gezien nou het viel me knap tegen degene die ik zuiver vond zingen hadden ze weer wat op aan te merken er waren er echt een paar die echt onzuiver zonger en patricia paay kijkt alleen maar naar het uiterlijk van jongens die meedoen of het is zo lief en schattig gezichtje bah gaat toch om de kwaliteid van het zingen ik vind het giga tegenvallen

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik heb gisteren gekeken, maar wat is die jury een aanfluiting zeg. Erg kinderachtig.

Van de mystery popstarts vind ik Charlotte wel het beste. Dewi en Robin hebben hun kans ooit al gehad, zijn niet doorgebroken dus triest dat ze nu weer meedoen.

Dat meisje wat het nummer zong van Ilse de Lange vond ik erg goed. En dan heeft de jury toch nog wat te zeuren. Maar zij mag van mij winnen. Kristel vind ik ook erg goed. En die jongen die vader wordt vond ik ook niet slecht.

De rest vond ik wel tegenvallen.

Daarnaast erg lullig dat mensen worden afgezeken om het nummer wat ze zingen. Het is niet hun keus, het wordt voor ze gekozen.

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Wie wordt er vader?

6. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Wesley

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik vond die gijs leuk met big girls hahaha. geweldig. en die met ilse de lange was ook goed. charlotte vond ik iets minder gister. en die dewi en robin. bah niks aan.

oh en heb me enorm zitten ergeren aan die patricia paai. shit allemala de aandacht op zich zelf richten. alleen jongens hoge punten geven en van iedere persoon waar een slurf aanhangt wordt ze helemaal (nep) geil. bah wat een vreselijk mens. en dan gaat ze ook nog allemaal dr tieten op zitten tillen met die stomme jurk .bah!!! zooooo das er weer uit. lucht zeer zeker op!

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

ik heb soms echt het idee dat wij een heel ander geluid over de tv krijgen,als ik iets vreselijk vind zijn alle 3 de juryleden vol lof, en andersom.
    Ik vind ook dat de jury met 2 maten meer, dewi heeft gister een dance nummer en zit ze op een stoelword niks over gezegd, en xander een rustig nummer en die moet dansen, snap het iet helemaal

9. djellybelly

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

oh bart kan ook wel. hoe kom ik dan toch weer bij gijs?????:(:D

11. djellybelly

ahahahahahah geen idee hahaha

12. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Wie moeten er vanavond zingen in de sing-off?

Ik heb het einde gemist, en via uitzending gemist
    blijft hij net hangen op het allerlaatste stukje,
    héél irritant! Ik wil het weten, aaaahhh!

(vind zelf trouwens emmily en robin niet goed, ik irriteer me
    ook aan bart, xander en charlotte). Ik ben voor Wesley, Kim,
    Dewi :)

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

dewi, die donkere jongen ( joshua ofzo) en xander

14. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

dewi zowiezo en de rest weet ik niet meer :$

15. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks!!

Huh, Dewi???? Hoe kan dat nou?!
    Xander en Joshua begrijp ik ;)

16. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Dat is de wereld van marketing... dewi is bekend, heeft al fans dus veel mensen zullen waarschijnlijk op haar gaan stemmen.... extra inkomsten :D

17. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Blijkbaar niet dus :(

18. Mamak

Mamak Fanatiek lid

8 jun 2008
    3.424
    48
    48
    thuis
    Misschien wel... maar hebben ze haar expres in de sing off gezet ZODAT er vanavond extra gestemd wordt....

19. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    doe mij die Joshua maar, of ie nou wel of niet goed zingt. Jeej wat een exemplaar, tikkeltje arrogant wel (beetje jammer) maar erg smakelijk om naar te kijken:D

Wie ik verder wel goed vind zijn Charlotte en die ene die t nummer van Anouk zong, ben ff haar naam kwijt.

20. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Lijkt me niet eerlijk gezegd, zal vast wel eerlijk verlopen.

Deel Deze Pagina