Popstars Mystery Popstar

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sjors82, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    zulke progammas verlopen nooit eerlijk, de persoon die wint is allang bekend :p

Ik vind Joshua trouwens wel aardig goed zal wel de enige zijn.

Ik vind Dewi en Robin, sowieso niet echt super.
    Dewi zingt zo erg door dr neus en Robin stokt ofzo, tussen elk woord dat hij zingt moet hij zwaaar adem halen.

En Emily dan, ze geven haar liedjes die ze absoluut niet kan of moet zingen.

En die jongen die er vorige week is uitgegaan die Justin Timberlake zong. Ik snap niet hoe men zo een liedje aan iemand kan geven. Justin Timberlake heeft zo een apparte en hoge stem, en het klinkt ook alleen bij hem. Als iemand anders een Justin Timberlake liedje zingt is het sowieso einde verhaal, 't past bij niemand anders dan bij Justin Timberlake vind ik.

2. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland

3. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Ik ken toevallig iemand die mee doet aan popstars, emmily .. een docent van me is de moeder daarvan.
    En zover ik weet gaat het gewoon eerlijk hoor, het ligt puur aan wie de meeste stemmen heeft gekregen.

4. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Lijkt mij ook hoor, al zul je het nooit helemaal zeker weten als kijker,
    maar je mag toch aannemen dat het eerlijk gaat.

5. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik geloof er niets van, of is het alleen bij SYTYCD 1 niet eerlijk verlopen..
    Dat er opeens een storing( de sms dienst) was bij een bepaald persoon en dat rtl het ontkent

6. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    volgens mij word er wel eens iets niet eerlijk gedaan hoor...ze zijn ja gek op kijkcijfers

7. Pepje

Pepje Lid

4 dec 2009
    88
    0
    0
    fulltime moeder
    Groningen
    Ik weet het wel zeker, anders zouden ze mensen oplichten en dat is strafbaar =)

8. simonenijssen

simonenijssen Nieuw lid

30 dec 2009
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heee!
    ik hoorde van mijn moeder over deze site en dat jullie je afvroegen waar ik was gebleven. hahah
    dat probleem had ik zelf ook! ik kreeg achteraf een mail dat ze last hadden van tijdgebrek en dat dat de reden is geweest dat ik niet uitgezongen werd. Misschien zal het ook wat te maken hebben gehad met mijn leeftijd, want ik ben officieel niet oud genoeg om uren te maken op tv.. maarja
    ik ga het volgend jaar weer proberen! en heel lief dat het jullie is opgemerkt hihi

9. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

heey wat leuk dat je reageerd,succes alvast voor volgend jaar.

10. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ja idd grappig dat je hier komt reageren! wel stom dat ze dan iedereen uitzenden behalve jou...en de uren..je mag op die leeftijd best wel wat uren op tv komen hoor en al met al ben jij misschien bij elkaar nog geen kwartier op beeld geweest dus dat kan de reden niet geweest zijn! succes volgend jaar!

11. djellybelly

mmm ik heb het begin gemist, maar dit is niet live toch?
    hoe gaan ze dat doen dan met die stemmen?

xxx

12. djellybelly

mmm ok vreemd dan maar wachten tot volgende week

13. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36

Hihi ik vind Joshua ook goed, ik dacht ook de enige te zijn ;)

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    En idd raar dat er nu pas volgende week iemand uitgaat en er is dus ook niet een sing off :(

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik vind het raar dat ze volgende week in eens met een story so far komen terwijl we pas naar de kwart finales gaan...kon ze beter de aflevering voor de finale doen..

16. Pure

Pure Niet meer actief

Het was niet live nee, maar ze deden alsof het wel live was. Van te voren zeiden ze dat dit dé aflevering was, die helemaal geweldig zou zijn. Nou vond 'm niet spectaculair.

Charlotte begint zo saai en serieus te worden. En Kim, die ik zo'n schaapje vond, komt steeds meer los, leuk om te zien!

17. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Ik vind Kim geweldig zingen, wat een strot zeg! Vond het gister ook heel raar dat Patricia haar een 9 gaf en geen 10, volgens mij moet Patricia haar niet zo. En Kristel vind ik ook erg leuk. Die Bart, wat een verschrikkelijke gozer zeg, die had er allang uitgemoeten!!
    Mijn favorieten zijn toch echt Kim en Wesley vind ik ook een schatje hihi.

18. johana79

johana79 Fanatiek lid

22 aug 2006
    4.311
    0
    36
    beslismedewerker
    overijssel
    ik vind Kim ook echt fantastish zingen...wauw :D

vond het echt waardeloos van patricia dat ze een 9 gaf ipv een 10. Bij een aantal jongens gaf ze wel een punt hoger omdat ze in een gulle bui was (dat zei ze nog). Degene die het verdient krijgt het niet...beetje jammer ;)

Deel Deze Pagina