dat zei ik ook gelijk, het werd zo in beeld gebracht dat je ook niet goed een siluet kon zien. Ze bewoog bijna niet. Haar stem deed mij heel erg aan Anouk denken, echt geweldig.
ik dacht gelijk aan de dochter van (weet niet zeker of ik de naam helemaal goed heb) milika petersen, van hart in aktie is zij volgens mij.
Hmmm ik dacht ook meteen aan Lola Brood....maar ja idd die heeft met popstars mee gedaan...zal ze dan wel niet zijn... Dan weet ik t ook niet... Krijgen we nu volgende week weer nieuwe hints of dan een nieuwe mistery gast?
Telegraaf verdenkt Charlotte ten Brink.. Is Charlotte ten Brink de Mystery Popstar? van onze redactie AMSTERDAM - In de wandelgangen wordt gefluisterd dat één van presentator Robert ten Brinks dochters de eerste Mystery Popstar was in talentenjacht Popstars... Het zou om Charlotte ten Brink gaan, die volgens pa Robert al enige tijd aan de weg timmert als zangeres. Tijdens de kerstaflevering van Roberts All you need is Love in 2007 zong ze o.a. samen met zusje Suzanne een kerstmedley, en bewees toen een aardig mopje te kunnen zingen... De Mystery Popstar zei uit een bekende familie te komen maar nooit eerder met een dergelijke tv-talentenjacht te hebben meegedaan, waardoor andere 'verdachten' zoals Roxeanne Hazes afvielen
Ik dacht aan Esmee Denters,dat meisje dat een filmpje op Youtube had gezet.Alleen heeft die geloof ik geen bekende familie Zij heeft nu een platencontract en een hit. Verder zou ik het ook niet weten.
Deze week is het :: Milan van Goede Tijden weet ze echte naam niet maar zag het meteen aan de houding. Hij heet Robin volgens mij in het echt
Wie is de volgende mystery popstar.. hm.. ik denk Robin Zijlstra (heet hij zo? haha) ooit meegedaan aan idols, daarna in gtst gespeeld..
Het is 1000000000000000% Robin Zijlstra (milan gtst) Ik zag het aan houding en hoorde het gelijk... ken hem nog van Idols.. Je zag het ook aan gezicht van Henk-jan, hij herkende hem
ja, ik weet het ook echt zeker.... echt heel heel zeker.. Ik heb in zijn tijd PR gedaan van 1 van de idols en ben vaak bij liveshows geweest enzo.. vandaar