Handen in de broekzak, me vriend zei hoe weet jij dat!! haha Ik zei kijk die handen dan en dat haar lol..
He, is milan uit gtst de finalist van idols 2? Waarom kan ik me dat niet herinneren... Oooh nu zie ik het... Dat is een andere milan dat daarvoor of niet?
ja idd je zag aan het gezicht van henk-jan dat hij het ook door had... ben nog steeds benieuwd wie dat meisje vorige week was...dat is 1000% niet roxeanne hazes...ik denk lola brood...maar weet t niet zeker..
Ja, Henk Jan moest zijn best doen om het niet te zeggen geloof k.. die zag en hoorde het absoluut nee ik weet het ook niet... spannend hoor!
de 2e milan dan hea...de eerste milan was wouter de jong die later vervangen is door robin zijlstra, en die was dus ook finalist van idols 2..
ff over deze popstar uitzending ik heb helemaal in een deuk gelegen om die gozer van 1 2 doe maar mee 3 4 johnny hier 5 6 flugelfles hahahaah wat een mafkees was dat zeg! en dan die debiele vriendin die terug kwam waarom ze hem niet door hadden gelaten...
ja me2 maar je kon ook zie dat ze verstandelijk gezien niet helemaal 100 waren,....ik denk dat ze voor een dagje ontsnapt zijn uit het gesticht in enschede waar hij allemaal nummer 1 hits heeft
Ik weet ook zeker dat het Robin was!!! Hij heeft al eens mee gedaan aan Idols en ik herkende zijn stem ook echt.
Ik dacht de eerste keer gelijk aan een dochter van robert ten brink ondanks dat ik niet wist of ze konden zingen daar... gisteren dacht ook aan milan maar kon niet op zijn naam komen... Ben benieuwd wanneer we het te horen krijgen En ben benieuwd of er ook nog eentje niet doorgaat...
hier ook zeker weten robin zijlstra! Zei het al voordat er 1 noot gezongen was. Hand door het haar enzo...beetje een handelsmerk