Ik wist het ook al voordat hij ging zingen dat het Robyn was! En Henk-Jan wist het ook! Hij zat niet voor niks zo breed te grijnzen! Wanneer wordt eigenlijk bekend wie het nu echt is?
Idd door de hand door het haar dacht ik meteen aan hem. Ik heb hem eens ontmoet in Disneyland Parijs en hij doet dat zowat elke minuut. Dus toen ik dat zag, dacht ik het al meteen. Toen ik hem hoorde zingen, was ik zeker. Ik ben ook benieuwd wanneer we te weten krijgen wie het zijn... Zullen ze alle rondes zo anoniem blijven?
hier wist ik het ook direct!!!robin zijlstra. Al toen hij binnenkwam en alles afdeed, ze hadden toen nog niets gevraagd
Vind wel als hij het is dat hij slechter is gaan zingen. Vraag me uberhaupt af waarom hij hieraan mee doet. Had dan voor X-Factor gegaan,daar nemen ze het allemaal een stuk serieuzer en het geluid is 10x beter dan bij popstars
ik dacht bij die 1e meteen aan die dochter van herman brood zonder dat ik iets had gehoort. 2e robin zijlstra.
de eerste mystery popstar heb ik geen idee.. denk iig geen roxanne want die zingt minder goed (tenminste in so you wanne be a popstar) en denk misschien dochter van robert ten brink (heeft ook wel eens gezongen bij kerst allyou need is love) de 2e week denk ik ook milan van gtst (robin) weet dat ie in idols al ee keer heeft meegedaan.. en dacht te kunnen zien alleen al dat hij het was ben benieuwd wanneer ze gaan onthullen wie het zijn!
Heeft iemand een idee wie de mystery popstar is? Ik herken dr stem wel, maar ik kan eigelijk niet meer opkomen wie het nu eigelijk is.
Nee het zeker geen Nathalie. Nathalie had een veel zwaardere stem als dat meisje. En als je dat meisje zag was ze een stuk slanker als nathalie.
Hier een filmpje van Nathalie van Youtube, hier kan je toch wel duidelijk horen dat ze het niet is. YouTube - Nathalie Idols - Staying Alive.. going trough the roof (HQ)
Weet ook geen naam, maar wel een gezicht.. was een donkere, stevige meid toen... ik weet zo niet hoe ver ze het toen geschopt heeft, maar heb haar gezicht voor me.. *Edit, ik bedoel Nathalie ook niet hoor.. *
Probeer haar ook voor me te halen maar lukt niet. Nathalie is het idd niet heeft veel mooiere/stevigere stem en was niet zo slank Wie is die Noami van vorig jaar kan me haar ook niet voor me halen...
Ik denk niet dat zij dat is, Naomi had een vreselijke vervelende stem. En ik moet zeggen dat ik de stem van dit meisje echt mooi vindt. Ik snap trouwens ook niet dat Henkjan nee zei.