Haha ja die stem is makkelijk te herkennen, maargoed ik wist het al een beetje door het Radio gebeuren.. Giel: 'Mystery Popstar is Dewi' - Privé - Telegraaf.nl [24 uur Actueel, ook mobiel] [prive]
Haha, ik wist het ook meteen...! Zij was mijn favoriet in die serie van Idols. Ik hoop dat ze nu gaat winnen
Dewi was ook mijn gok. Maar ik vind dit een beetje flauw. Ik vind haar populariteit van Idols te groot en zou het dus heel voorspelbaar vinden als ze gaat winnen... Verder, die broer van haar, jeee die is toch totally gay?! Of nee, het was net een dragqueen zonder kostuum! Vind hem maar niets, veel te obvious.
hier dachten we ook dewi, en die broer zong best leuk. dachten hier wel duidelijk te zien dat hij op jongens valt
Dacht ook meteen Dewi! En ja die broer....vond m nou niet heel speciaal zingen eerlijk gezegd...maar ach, hij heeft een leuke kop voor in een groepje! (dacht ook dat hij een beetje van de jongens was idd!) x
Ja het was inderdaad overduidelijk Dewi. Toen ze voor de eerste keer antwoord gaf zei ik al ow dat is Dewi. Maar ik snap niet waarom zij daar nog aan mee wil doen. Ik bedoel ze is veel te bekend geworden met Idols, ze heeft nog niet zo heel lang geleden een album opgenomen en een single uitgebracht. Wel allebei geflopt maar toch? Wat denk ze hiermee te bereiken. Mensen kennen haar toch al. We zijn wel weer toe aan nieuw talent, alhoewel dat ik nog maar weinig spectaculairs gezien heb moet ik zeggen. En die broer van Dewi wat een foute jongen zeg, die haren. En zijn stem, tsja niks bijzonders. Ik vindt het zelfs vals.
Over Dewi en Idols, Rachel had toch ook al mee gedaan aan Starmaker en single en album uitgebracht die geflopt zijn toen... Is hetzelfde! Bij haar vroeg ik me ook af waarom ze met X factor mee ging doen...