Haar vliezen zijn gebroken op bed, maar ze doet geen schone broek aan. Trekt haar jas aan en gaat zo naar het ziekenhuis
Vroeg me eigenlijk niet af of dat niet gewoon nep was.. dat ze al iets eerder gebroken waren en dit nog even zo ´speelden´ voor de film.
Het lijkt helemaal wel nep, maar het is toch echt haha.. Hoe ze daar zo ligt te persen, prachtig met haar make-up en haar haar zo netjes en zo rustig praten nog tussendoor.. komt dat door de ruggenprik? Ik zag er echt gewoon NIET uit en was echt helemaal brak gewoon.
Jemig heee, moet er niet aan denken op mijn zestiende.... Fijn ook dat ze zo lekker veel hulp heeft van moeder en vriendinnen....
Beetje debiel ook hoe haar moeder en zus reageerden op de vraag of de bij de bevalling wilden zijn... Dan voel je je zo gesteund...
Het kwam mij ook heel nep over. Echt helemaal strak in de make-up en haar haar netjes. Je zag wel dat ze nadat ze de ruggenprik had gekregen...erg kalm was, en volgens mij deed zelfs het persen haar geen pijn.
Tja...ze wordt inderdaad niet echt gesteund. Maar haar ouders hebben hier ook niet voor gekozen, zij heeft gekozen voor een kind. Ze mag blij zijn dat ze bij haar ouders mag wonen met haar dochter.
Kan natuurlijk ook dat ze de ruggenprik heeft gehad toen het nog niet zo heel pijnlijk was, en het dus ook niet meer echt pijnlijk is geworden... En in hoeverre werkte die ruggenprik misschien nog tijdens het persen? Dat weet ik niet, daar heb ik geen verstand van.
dat hele stuk heb ik gemist....hoe reageerden die dan? Die moeder vind ik echt niet sympathiek hoor! kijk nu vanaf dat de baby 2 dagen is thanks to the link hier haha want ik was het al vergeten!
Sjee wat een heks is die moeder. gaat lekker daar!! maar die meid wil een ford Focus is ook wel beetje overdreven. ZOOOOOOO DAN ze geeft haar gewoon een mep!!!
Nee natuurlijk heeft ze niet gekozen hiervoor maar om zich zo ontzettend en bemoeierig te reageren op sommige dingen Ze kan er ook gewoon het beste van maken want het is nou eenmaal toch al zo.
Brrr wat een negativiteit komt eruit die moeder. Dochter heeft er inderdaad zelf voor gekozen, maar een beetje positiviteit vanuit de moeder is toch niet teveel gevraagd? Ik heb haar nog nauwelijks zien lachen in deze aflevering.