popstars

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door kimm1988, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendyp

    wendyp Niet meer actief

    Die steffie en rebecca vind ik ook goed!

    Snap niet dat die ruben eruit is (al was het een beetje een patjakker) Die nathalie zong echt megavals!

    Vind Deon echt geen lekker ding, hij heeft een hotdoghoofd haha. Ik dacht ook dat ie van mannetjes hield ;)
     
  2. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    shit!gemist...
    word het nog herhaald?
     
  3. Olifantje

    Olifantje Fanatiek lid

    25 sep 2008
    3.327
    298
    83
  4. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    naaaaaah hoe kan dat nou :-k die nathalie zong rete vals.. maarja ze ging huilen en dat valt in de smaak bij de nl kijkers, dan vinden ze het zielig [-( =;
     
  5. mamv1

    mamv1 Niet meer actief

    :confused: is ruben er uit?

    En nathalie dan? die zong echt vals!
     
  6. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Woensdag middag rond 14 uur
     
  7. Esli

    Esli Bekend lid

    23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik snap ook niet zo goed dat Ruben mee deed. Hij is 2e geworden bij Xfactor toch? Dat is toch super, dan doe je toch niet nog een keer aan zo'n programma mee. Dan loop je wel heel veel risisco dat het dit keer slechter uitpakt. Kun je beter 2e zijn bij Xfactor dan 103 bij Popstars toch?
     
  8. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Dat is Ruben toch niet?
    Die jongen die 2de geworden is in duitsland is die donkere jongen met die volle bos haren die overhend staan... toch ?
    Weet ff zijn naam niet.
     
  9. Esli

    Esli Bekend lid

    23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
  10. ilona21

    ilona21 Fanatiek lid

    25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ruben heeft toch al een bekend liedje gezonden.
    ze lieten he toen horen maar ken de titel niet
     
  11. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    Ik ben fan van Rebecca! :D
    En in tegenstelling tot vele anderen vindt ik WEL dat ze in een popgroep mag..... ;)

    Het gaat toch om de muziek? Doe mij Rebecca maar ipv die valse kraai Nathalie met haar maatje 0..... :)
     
  12. maja82

    maja82 VIP lid

    30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Vind het wel terecht dat Ruben eruit is. Wat een arrogante kwal :( Hij had het ook echt niet verwacht, was helemaal in shock volgens mij.
    Ik vond Rebecca eigenlijk helemaal niet zo goed deze keer. Viel me erg tegen en vond het zelfs vals. Ik ben ook 'bang' dat mensen nu niet meer objectief naar haar kijken en beoordelen omdat ze nu al de lieveling is.
    Tja en Nathalie zong idd goed vals :confused: Ik dacht steeds dat de band met muziek niet klopte maar zij klopte gewoon niet :) Toch vind ik haar wel een popgroep typje en denk dat het terecht is dat ze een 2e kans heeft gekregen. Iedereen kan wel een optreden vreselijk verknallen. Vond het best zielig. Maar op een gegeven moment begon ze het een beetje te misbruiken, haar tranen.
    Zo, dat was mijn analyse van deze week :)
     
  13. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik ben blij dat Ruben er uit is. Door zijn verwaande rotkop en arrogantie vond ik het helemaal niet plezierig om naar hem te kijken en te luisteren :)
     
  14. Xmas06

    Xmas06 Niet meer actief

    helemaal mee eens Minyaweth
     
  15. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik vind rebecca ook super!
    maar vond haar in de live show inderdaad af en toe een beetje vals, zei nog tegen mijn vriend owneeee nu krijgt ze lage punten, maar tot mijn stomme verbazing had ze de hoogste van de avond :) en dat snapte ik niet echt...ondanks dat het mijn favo is..
     
  16. Esli

    Esli Bekend lid

    23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ik vond Rebecca ook niet zo heel goed deze keer, het valt me sowieso op dat ze vaak naar lucht staat te happen, erg kortademig enzo. Maar verder vind ik 'r super hoor.
     
  17. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hoe kan die naomi nou een volle 8 krijgen :( vond het bar slecht :(
     
  18. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Mwaoh.... ik vond het wel lekker klinken van Naomi.

    Zometeen Sidney aan de beurt! Vind het zo'n lekker knulletje hé :) Hopelijk presteert hij beter dan vorige week. Ben benieuwd!
     
  19. Springmuis

    Springmuis VIP lid

    19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    nou ik vind haar stem echt niet mooi :( ze zingt enorm door haar neus en dan nog trillerig (ofzo :p )
    zokomt het op mij over :)
    ja ben benieuwd naar sidney! hij is zo schattig haha :)
     
  20. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Jammer... wéér een nederlands nummer voor Sidney... kan ook erg nadelig werken.

    Edit: WHAT THE FUCK! Hij wordt zomaar stopgezet! :eek:
     

Deel Deze Pagina