Nou ik ben blij dat Rebecca weg is gegaan! Ik vond haar zingen heel eentonig worden en dansen kon ze al niet.
naja, Brandi vond ik vanavond echt super slecht en nog krijgt ze een 8 en twee 9's hoe bedoel je favoriet van de jury..
Ik hoop toch zo dat die irritante Floor eruit gaat.. Vreselijke stem heeft ze ook. Dat nummer wat Brandi deed had je Floor moeten laten zingen, kon je lachen.. 8) Zo slecht deed Brandi het niet vond ik, af en toe niet zuiver, ze kan veeel beter. Maar slecht..? Neu..
Ik vind Brandi over t algemeen helemaal super, maar ik vond haar vanavond ook echt slecht hoor. En dan inderdaad nog zulke hoge cijfers krijgen? Belachelijk. Dat vind ik ook erg zuur voor de rest, hier mee zegt de jury gewoon dat het niet uitmaakt hoe Brandi zingt, want ze krijgt toch wel hoge cijfers. Terwijl anderen met een uitglijder wel afgestraft worden. Erg oneerlijk!
Ja precies, ik vind haar normaal wel de beste! maar inderdaad Floor moet eruit, want krijg af en toe kippenvel van haar stem, en dat is niet omdat ik het zo mooi vind
Helemaal mee eens! Ik vind Steffie de mooiste stem hebben, die moet er zeker in. En Déon, o my god, wat een knappe jongen.
ps ik vond het ook niet terecht als floor naar de finale zou gaan iemand die al 4x op de zaterdag moet zingen die verdiend dat niet het is niet voor niks dan toch? vind het niet erg dat ze er nu uit ligt
Hahaha, ik keek naar je avater, en dacht: Heb ik dat geschreven! Hahahahahaa, maar ik ben het wel met je eens.
Prinses, haha ja, lekker verwarrend soms die avatars. Inderdaad Caruli, de jury heeft gezegd dat het een groepje van 3 gaat worden. Maar toch denk ik dat ze op t laatste moment gaan zeggen dat het er toch 4 worden. Maar goed, we zien het wel. Als t er 3 worden denk ik ook Brandi, Deon en Steffie.
ja dat zou ook nog kunnen ben benieuwd weet alleen niet of ik de 19e kan kijken... waarschijnlijk dan kerstborrel op het werk maar goed anders lees ik het hier wel
Brandi, Norman en Steffie. Die hebben alle drie een goede stem, geven een goede performance, hebben uitstraling. Deon, tja, leuke jongen om te zien. Maar heeft helaas geen dijk van een stem. Maar dat is mijn mening
Wat ik niet snap is dat die Sidney nog steeds erin zit! Die jongen kan toch écht NIET zingen.... Elke keer verbazen mijn man en ik ons er weer over dat hij er niet uitvliegt.... Tjeezus!
Deon en Sidney krijgen de stemmen van de jonge grietjes, die zien ze al als poster boven hun bed hangen Die stemmen niet omdat ze zo goed kunnen zingen, nee omdat ze er zo lekker uit zien met een lekkere kontje en wasbordje. (of heet dat tegenwoordig anders?) Ja zo is het toch?
Hmm, ik vind dat brandi en steffie idd in de popgroep thuis horen, maar van de jongens hmm.. vind ze alledrie eigenlijk niet zo goed .