Help! Ben nog maar net zwanger maar toch vast stiekem aan het denken over namen! Meisjesnamen heb ik een hele waslijst maar voor jongensnamen vind ik het dus echt een stuk moeilijker! Ik heb er drie en die vind ik allemaal oké maar niet WAUW! Dus ik ik wilde graag even jullie mening vragen en wellicht dat jullie nog suggesties hebben Dit zijn de namen die ik heb: Merijn Jurre Matthijs Alvast bedankt voor jullie reacties!
Tijmen en Pepijn Tijmen en Ruben Tijmen en Daniël Tijmen en Tobias Tijmen en Jonne Tijmen en Lukas Tijmen en Jelmer Tijmen en Jelte Tijmen en Kasper Tijmen en Floris Tijmen en Wessel Tijmen en Melle Tijmen en Hidde Tijmen en Jente Tijmen en Yannick Tijmen en Julian Tijmen en Ingmar
Ik vind Thijmen en Lucas een mooie combinatie. Thijmen en Jurre vind ik van jouw lijstje ook leuk. Thijmen en Mathijs/Merijn vind ik niet zo bij elkaar passen.
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Helaas is Bastiaan geen optie... Lucas vind ik zelf ook een superleuke naam maar hij is een beetje te populair naar mijn smaak.
mijn schoonzus heeft een zoontje Thijmen en haar andere zoontje heet Hidde. Weet niet of je daar van houd? Vind matthijs en Merijn mooi erbij