Populaire Namen?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Within, 2 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ik geef mijn kind geen populaire top-10 naam

1. Eens

2. Oneens

3. Maakt mij niet uit

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    voor ons is dat geen issue.
    we kiezen een naam die we mooi vinden! of ie nou veel of weinig voorkomt..... maakt ons niet uit.

2. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Wij hebben geen populaire naam, maar voor ons zou het ook niet uitmaken.
    Ik zou gewoon kiezen wat ik ( en mannetje natuurlijk :D) mooi vinden.
    Who cares about the rest :D
    Wij zouden elke dag die naam horen/zeggen, niet de rest ;)

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik vind het een lastige kwestie. Als wij nog een meisje zouden krijgen zouden we haar waarschijnlijk Sophie noemen. Dat vinden we een super naam. Maar ergens toch jammer dat hij in de top tien staat.....

4. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

Wij wilde geen naam die in de vrienden/familiekring voor kwamen en ook geen naam die zelfbedacht of erg moeilijk schrijven is, vooral omdat we erggg gewone achternaam hebben en we het minder mooi vinden.
    Bij voorkeur ook geen naam uit de top tien, maar als we die echt geweldig zouden vinden, dan zouden we er wel voor kiezen.

5. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.147
    8.879
    113
    Ik zou een naam niet per definitie niet kiezen omdat hij in de top-10 staat. Als ik zou twijfelen tussen twee namen, is het wel een argument dat ik meeneem, maar als ik de naam gewoon het allerleukst vind, dan zou ik hem gewoon kiezen.

J. is een meisje en heeft een naam die niet in de top-10 staat, maar daar is haar naam niet op uit gekozen (de tweede en derde keus stonden er ook niet in). Was ze een jongen geweest, dan had ze wel een naam gekregen die - al jaren - in de top-10 staat. Voor een jongen vonden we die naam gewoon het mooist. (En onze tweede en derde keuze voor een jongen staan ook in de top-20.)

6. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Ik hou persoonlijk niet van top 10 namen, hoewel ik idd dus sommige namen wel leuk vind. Mijn voorkeur gaat uit naar weinig voorkomende namen, iets aparts, wat je niet vaak hoort. Ik zou het bijv. niet leuk vinden als mijn kindje in de klas zit en er 3 kinderen uit zijn/haar klas dezelfde naam zouden hebben.

7. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou idd, bij Milan op de groep op 't kdv zitten twee meisjes die Fréderique heten en op de groep naast hem heet nog een meisje zo, terwijl die naam toch niet echt vaak voorkomt. (Wel toevallig, wij hadden bij Isabelle die naam ook op ons lijstje, anders zouden er 3 Fréderique's in een groep zitten ;)).

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

het maaktt mij helemaal niet uit. Emma is blijkbaar erg populair. wij kiezen voor een naam die we mooi vinden.
    En vaak zie ik nu namen die eerder nieuw waren maar ws ook top 10 namen gaan worden. Dat is toch prima? als iemand de naam maar mooi vind

Deel Deze Pagina