Ik zou het ook doen! Die top 10 zegt niet altijd iets. Daan bijv of Lieke schrijf je op 1 manier. Terwijl je bijv Vayen of Sara of verschillende manieren kunt schrijven waardoor die w.s nog hoger komen in de top dan dat ze nu staan.
En toen ik zelf nog op de basisschool zat, hadden wij 4 dubbele namen. 2 daarvan waren redelijk populaire namen in die tijd (de jongensnamen), maar de 2 meisjesnamen heb ik naast deze 4 meiden nog nooit verder gehoord. Wat ik dus wil zeggen, is dat je ook met een ‘bijzondere’ naam een klasgenootje kunt krijgen die dezelfde naam heeft.
Dat is inderdaad zo. Het blijft toch altijd afwachten. Toen wij laatst op vakantie waren was er ook iemand die dacht dat ze haar dochter een unieke naam had gegeven. Ze was nog maar net op het vakantiepark toen ze al een naamgenootje trof.
Leuke naam! (Zo heet ik ook) en ben er natuurlijk scherp op als ik die naam hoor maar kom hem hier bijna nooit tegen!
Ik ken er twee. Eén van ong. 35 en dochtertje van mn vriendin is 5. Ik vind het wel een leuke naam. Mn vriendin zegt dat het enige wat niet zo handig is aan die naam is dat ie in het engels niet goed uitgesproken wordt, dan wordt het al snel 'like'.