Ik heb al een zoontje die Miro heet, na lang denken denken we een naam gevonden te hebben voor zijn broertje... wat vinden jullie van de naam Thiebe? of Chaquille ( chakiel uitgesproken) bedankt
Ik vind Thiebe ook een stuk leuker en beter bij Miro passen. Krijg bij Chaquille een beetje een beeld van een Grote Donkere Amerikaanse Basketballer. Helemaal niet erg natuurlijk, maar als het dan gewoon een oerhollands jochie is, past het misschien niet zo... Wordt je kindje wel een exotisch typje, dan kan het evt wel, maar i.c.m. met Miro vind ik Thiebe toch leuker (of misschien Tiebe).
miro en chaquille kies ik voor...miro vind ik namelijk niet echt hollands klinken...en thiebe wel..dus de combi met chaquille vind ik mooier
Thiebe is leuker, die andere naam vind ik te moeilijk schrijven. En ook ik vind dan Wiebe nog leuker, die hebben wij in ons lijstje ook staan
Thiebe...en Miro, klinken leuk samen.. die andere naam weet ik niet eens meer te schrijven, maar dat vind ik niks.
Ik vind Thiebe leuker (niet mijn smaak) en pas goed bij Miro. Ik vind die andere naam niet verkeerd, maar doet me denken aan een buitenlands kindje. Misschien zijn jullie dat wel
Chaquille, brrrr...nee, echt vreselijk. Ik moet gelijk aan Shaquille O'Neal (basketbalspeler) denken. En verder vind ik het klinken als een naam die past bij 50 cent en consorten. Thiebe daarentegen vind ik erg leuk. Apart, maar niet te en gewoon goed uitspreekbaar. En ik vind het leuk bij de naam van je andere zoontje passen.