Porec in de regen

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Saartje5, 8 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Ik hoop dat je eem fijne week hebt. Laat je het weten als je thuiskomt?

2. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ga ik zeker doen!

3. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Weeronline is echt ruk. Niet naar kijken, daar wordt je spontaan depressief van. Hier een betere voorspelling voor je (die er naar mijn ervaringen zelden naast zit)
    En het valt ALTIJD mee als je er eenmaal bent. Als er regendruppels bij je voorspelling staan dan kan dat ook betekenen dat het een kwartier regent. Je hebt er meer aan door naar de zonuren te kijken.

Fijne vakantie en lekker gaan genieten!

4. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het viel inderdaad wel mee met het weer. Maandag was een slechte dag met veel wind en regen maar niet koud. Donderdag heeft het ook nog geregend. We hebben vrij veel bewolking gehad maar dat was niet zo erg want ik ben toch geen zonneklopper. Wel jammer dat het daardooor wat te fris was om te zwemmen voor de kleine man, even dippen en dan snel in de handdoek opwarmen bij mama!
    Uiteindelijk heb ik geen uitstappen gemaakt, we zijn met een ziek kind die kant op gegaan en ik vond het belangrijker dat hij een goede middagdut in zijn bedje kon doen. In het hotel werd ik ook verkeerd geïnformeerd dat je enkel met een taxi of huurauto naar de grotten of de dorpjes in de bergen kon. Pas de laatste dag bleek dat er ook gewoon tours werden georganiseerd.
    De buggy is uiteindelijk niet meegegaan, we hadden al zo veel bagage met de duikuitrusting dat we niet nog meer spullen wilden meeslepen. Het is me super meegevallen, ik kon makkelijk 3u achter elkaar dragen en dat had ik niet verwacht met mijn sputterende lijf. Het enige nadeel was dat je nergens een plekje hebt waar je je kind even vast kan zetten (klinkt slect!!) Als je even op een terrasje wat gaat drinken. Onze dreumes is echt super ondernemend en ik had dus enkel rust als hij lag te slapen of op mijn rug zat :).
    Porec zelf ken ik nu wel als mijn broekzak en ik kon de duikers de laatste dag dan ook als een volleerde tourguide de oude stad laten zien. De Basiliek vond ik echt de moeite waard om te bezoeken trouwens, wat een uniek stukje werelderfgoed.
    Het duiken bleek inderdaad niet helemaal aan de verwachtingen te voldoen, de mooiste plekken waren wat meer zuidelijk dus moesten ze met een bootje die kant op.

Dit type vakantie in een groot resort blijkt toch niet mijn ding, veel te massaal. Ik ga liever zelf op zoek naar een restaurant of mijn boodschappen doen bij de plaatselijke super dan dat ik om 19u stipt kan aanschuiven bij het buffet.

5. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Klinkt alsof het niet zo slecht was als je had gevreesd gelukkig! Waren er nog veel toeristen?

6. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vond het nog wel aardig druk maar aan het aantal vrije stoelen op het strand te zien konden ze wel meer hebben. Het waren wel voornamelijk bejaarden die er waren en een beetje gezinnen met jongen kinderen. Bij ons in het hotel was er nog 1 ander kindje, niet veel in een hotel met ruim 250 kamers.

Deel Deze Pagina