Ik wil mijn ouders graag een overnachting in een hotel cadeau doen. Geen doorsnee hotel maar iets bijzonders. Op een mooie plek Bijzondere kamer Enz Ik kom genoeg tegen op internet maar ben benieuwd naar persoonlijke ervaringen. Wat zijn nou echt aanraders?
Mijn ouders werden erg blij van de overnachting bij ezeltjes in een wijnton. Was erg leuk alleen geen toilet in het wijnvat, ik begreep dat er ook locaties zijn die dat wel hebben. Mijn ouders vonden het erg geslaagd!
Kruisherenhotel in Maastricht. Nooit geslapen, maar wel een keer een rondleiding gehad en ik was zwaar onder de indruk!
Wat grappig! Denk alleen niet dat mijn ouders daar vrolijk van worden Wat luxe zou ze beter bevallen.
Als de prijs niets uitmaakt en ook de reisafstand niet dan het Dornroschenschloss in Sababurg Duitsland. Daar waren mijn vriend en ik vorige jaar 2 nachten en het was werkelijk prachtig. De kamers zijn niet heel luxe maar het eten wel en de omgeving is prachtig.
Kijk je wel eens naar bed & breakfast? Hier hadden ze een keer van een fokker vliegtuig een b&b gemaakt. Echt onwijs gaaf ding! Dit valt denk ik wel onder de noemer bijzonder.
Devreemdevogel.nl Slapen in een vliegtuig, vogelhuisje, raket en nog meer bijzondere dingen. Wij hebben er een keer overnacht en dat was prima bevallen.
https://www.bilderberg.nl/apeldoorn/hotel-de-keizerskroon/ Vonden wij een heel mooi hotel. Hebben ook veel koninklijke gasten geslapen volgens mij
Wij wonen 25 km van de duitse grens dus in ons geval kan Duitsland prima maar ik snap dat dit niet altijd het geval is.
Villa augustus in Dordrecht, voormalige watertoren. Heel mooi, maar wel lang van te voren boeken. Of hoeve de Haar in Delden, vlakbij landgoed Twickel. Luxe kamers en heel gastvrije eigenaars.
Ik kwam dit zojuist tegen, bijzonderder dan dit ga je het denk ik niet vinden... https://www.vakantiepiraten.nl/het-logboek/gat-in-de-markt-wij-reten-dit-anus-hotel-5-sterren_10857?utm_source=facebook&utm_medium=socialorganic&utm_campaign=nl_12_su_both_magazine___belgium_antwerpen___&utm_content=10857