Wat moet ik mee...

Discussion in 'De lounge' started by Amarens, Jun 23, 2021.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Waarschijnlijk zal ik het antwoord niet krijgen maar misschien kunnen jullie helpen relativeren. Of misschien herkent iemand het.
    Op dit moment zitten wij als gezin in een zeer lastige fase, mijn man heeft dingen gedaan die absoluut niet kunnen, heeft gelogen en bedrogen. Toch zijn wij voorlopig bij elkaar nog, of het een goede besluit is, weet ik op dit moment is. Emotioneel is het allemaal (zeer) zwaar.
    Maar nu komt het, tot mijn grote verdriet blijk ik nu gevoelens voor iemand anders te hebben en het is wederzijds. Alleen kan ik hier niks mee, hij ook niet want ook getrouwd. Hij wil dan contact gaan verbreken voordat het uit de hand loopt en dat respecteer ik volledig. Alleen het doet zo ontzettend pijn...

2. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

Ik wil je in elk geval sterkte wensen! Wat een lastige situatie voor jou/jullie.

3. Eruanna

Eruanna Fanatiek lid

May 13, 2013
    1,081
    1,073
    113
    Contact z.s.m. verbreken lijkt mij de enige goede optie, ook als het pijnlijk is. Hoe langer dit doorgaat, hoe pijnlijker het wordt!

Marsepein and Sado like this.
  4. Soturi

Soturi Fanatiek lid

Sep 24, 2016
    3,622
    3,551
    113
    Female
    Misschien helpt het om voor jezelf te bedenken of je ook wat voor die nieuwe man was gaan voelen als alles tussen jou en je huidige man nog liep zoals voordat je man die dingen heeft gedaan.

Met andere woorden: Heb je nu gevoelens voor de nieuwe man omdat je daar iets kunt halen wat je bij je huidige man op dit moment niet kunt krijgen?
    Of zou je hoe dan ook op deze man gevallen zijn?

Robijn89, Lamode, linnim and 16 others like this.
  5. Leesteken

Leesteken Fanatiek lid

Oct 14, 2018
    3,698
    3,491
    113
    Ik zou het contact verbreken. Het is niet eerlijk tegenover je man. Ga wel bij jezelf na waarom je deze gevoelens hebt gekregen. Zijn het ook echte gevoelens?

6. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,003
    3,665
    113
    Kies je nu voor je man dan zou je het contact moeten verbreken.

Kies je voor die ander doe het dan beide okee en ga beide uit elkaar.

Vraag mij af waarom heeft je man dingen gedaan en krijg jij gevoelens voor een ander. Dat geeft misschien wel het antwoord;)

7. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Ik zou het contact verbreken. Gezien je eerdere topics, lijkt mij dat deze gevoelens met name voortkomen uit het weg willen uit je huidige situatie. De man waar je wat voor voelt, wat symboliseert hij momenteel? Kan maar zo zijn dat dit precies is wat je eigen man nu niet laat zien. Jullie gaan door een zware periode. Als je niet meer met je man verder wil, sluit het af en ga pas dan verder.

Sterkte

chrystel73, Sado, Novi and 13 others like this.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Probeer jezelf te bedenken of het het waard is om naast dat je man er een bende van heeft gemaakt jij er ook een puinhoop van moet maken. Je haalt je veel teveel ellende op je hals door dit contact aan te houden.

Het is rot, maar trek de pleister er in een keer vanaf. Wat je nu doet is vluchten. Heel begrijpelijk overigens, want je krijgt het zwaar voor je kiezen. Maar dit is niet de oplossing.

Heel veel sterkte in elk geval.

9. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Dan moet je haar andere topics even lezen denk ik ;)

Iertje81 and esklessebes like this.
  10. Amarens

Amarens VIP lid

Dec 24, 2009
    11,522
    3,770
    113
    Eigenlijk wilde ik het zo kort mogelijk houden maar mijn mijn is al jaren geestelijk ziek, het is nu afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.
    Degene voor wie ik gevoelens heb is ook niet zomaar nieuw, wij kennen elkaar al jaren en die gevoelens zijn er al een tijdje alleen hadden wij het nu naar elkaar toe uitgesproken. Ik merk gewoon dat ik heel verdrietig van word. Had ik het beter stil moeten houden?

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,003
    3,665
    113
    Heb ik denk gemist dan:eek::confused:

Huismuisie likes this.
  12. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

Aug 10, 2016
    10,458
    11,973
    113
    Female
    Noord Brabant
    Wil die man eventueel scheiden? Als dit iets is wat al een langere tijd speelt.

Soms kom je de liefde van je leven tegen, maar ben je al met iemand anders. Moet je dan de rest van je leven verdoen aan iemand die je enkel verdriet doet omdat je ooit de keus voor hem gemaakt hebt?

Ik zeg niet dat je een affaire aan moet gaan. Ga dan wel eerst uit elkaar met jullie partners.

13. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

May 7, 2019
    23,644
    27,297
    113
    Female
    Contact verbreken en als jullie als gezin in rustiger vaarwater komen het weer evalueren.

hummeltje5 likes this.
  14. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Tja ik had al lang je man het huis uitgezet, vind het heel bijzonder dat je maar door blijft modderen. En dan zou ik die nieuwe liefde tzt een kans geven, als jullie beide willen én eerst netjes de bestaande relaties afhandelen

15. jessy77

jessy77 VIP lid

Aug 9, 2007
    8,640
    5,947
    113
    En daar zul je ook niet achter komen zolang die andere man je aandacht heeft.

MadeInUSA likes this.
  16. Eenkadootje

Eenkadootje Fanatiek lid

Mar 5, 2013
    4,611
    2,405
    113
    Als de relatie niet goed zit, is er een kans dat 1 vd partners gevoelens voor een ander ontwikkeld.

Zeker als je van iemand anders die aandacht krijgt, wat je nu mist bij je huidige man.

Dan is nu de vraag die je moet stellen, wil je energie ed insteken in je huidige relatie?
    Of kies je ervoor om verder te gaan zonder je man.

Die andere man moet je gewoon vergeten, hij is getrouwd. Je moet niet een ander gezin uit elkaar willen halen.

bloem82 and Loveloes like this.
  17. Spectre

Spectre VIP lid

Nov 5, 2015
    19,825
    18,545
    113
    Female
    Dit zou ook mijn advies zijn..

Soturi likes this.
  18. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

Jan 4, 2012
    4,815
    2,674
    113
    Volgens mij heeft hij wel meer gedaan dan dit toch? Je schreef in eerdere posts over verbaal en fysiek geweld, de rekeningen van je kinderen plunderen voor zijn verslaving etc. Wat voor advies wil je hier nu precies horen eigenlijk? Je hebt al zo vaak advies gevraagd, maar je gaat echt nooit gelukkig worden als je niet bij die lamlul weg gaat.

19. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

Aug 5, 2019
    2,439
    4,368
    113
    Ik zou voor jezelf bij je huidige man weggaan, en dan zou ik als alles rustiger is onderzoeken of andere contacten mogelijk zijn.

20. Boordevol

Boordevol VIP lid

Jun 26, 2009
    6,168
    4,321
    113
    Maar wel gelukkig worden als je een ander gezin kapotmaakt? Het uitspreken is al heel fout geweest. Arme kinderen ook die straks naast een zieke vader een moeder hebben die met een affaire bezig is ipv dat de kinderen een stabiele situatie wordt geboden. Dit natuurlijk als ze hiermee doorgaat.

Share This Page