port greve

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door p1982, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. p1982

p1982 Niet meer actief

hoi

we gaan maandag 11 mei tm zondag 17 mei naar port greve
    dochters 3 jaar en 5,5 jaar

iemand nog tips

we zitten op port greve

2. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik heb een aantal jaar op Schouwen Duiveland gewoond. Nu heb ik zelf (helaas) geen kind(eren) maar ik kan met voorstellen dat het volgende leuk is:

- Neeltje Jans, is ook soort atractiepark
    - Boswachterij Westerschouwen, mooi groot bos met uitkijktorens en speeltuin
    - Zierikzee is een leuk plaatsje om te zien
    - Renesse en Burgh-Haamstede zijn ook gezellig maar daar ben je snel doorheen
    - In Burgh-Haamstede zit Slot Haamstede, een kasteeltje met grote tuin eromheen waar ze rondleidingen doen (weet niet zeker of dit ook leuk is voor kinderen)
    - Ook in Burg-Haamstede zit het bunkerbos
    - In Haamstede zit naast camping De Duinhoeve een midgetgolf met trampolines (heet geloof ik Het Luitje)
    - In Goes zit de Hollandsche Hoeve, kinderboerderij, speeltuin en volgens mij ook een binnen speeltuin
    - In Vlissingen zit Het Arsenaal met zeedieren en een theater

Hopelijk kun je er wat mee, veel plezier :)

3. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.260
    11.868
    113
    Op zover.nl staan ook altijd fijne tips. En als je uit wilt eten dan zou ik op Iens.nl kijken voor restaurants met goede recensies.
    Wij hebben ook gekeken om naar Port Greve te gaan. Uiteindelijk is het iets anders geworden, maar ik heb gelezen dat de huisjes onderling heel veel verschillen omdat het particulier bezit is. Je zou met het park kunnen bellen en vragen naar de staat en inrichting van de bungalow. Zij hebben daar foto's van de bungalows in hun systeem staan blijkbaar.

4. p1982

p1982 Niet meer actief

jordan bedankt voor de tips hier kunnen we wel wat mee

ow wist niet dat alle huisjes verschillend zijn ga landal eens bellen want we weten welk nummer we hebben

Deel Deze Pagina