Port Zelande in de zomer vakantie. Wat zijn tips, aanraders om te doen. Wat is leuk in de buurt voor tieners?
wij verblijven elk jaar een week op een camping in de buurt daar. Ik vind het zelf nogal saai, en alles is ver rijden. Het strand aan de Brouwersdam is wel ideaal. Je kunt er ook leren kiten of blokarten.Of surfen/zeilen op de Grevelingen. Als de tieners in de leeftijd zijn om te stappen is Renesse wel leuk.
Ook ik vond dat stuk saai. Ja wel fijn strand natuurlijk en watersport kijken bij t grevelingemeer. Door al die bruggen ben je niet zo van a naar b. Renesse leeft wel en goed voor je Duits
Welkom in Zeeland, alles is 'ver' rijden haha. Dochter is 10 dus ik ben niet zo goed in leuke dingen voor 10+ eerlijk gezegd.. Volgens mij is alles via google ook wel te vinden, weet zo geen verborgen pareltjes ofzo.. zie dat alle activiteiten daar dichtbij ook op de site van port zelande staan al. Neem aan dat je voor het strand komt in de zomervakantie, dát is er in overvloed haha. Vind zelf Deltapark Neeltje Jans zwaar overpriced..zou proberen social deal ofzo te doen mocht je er wel heen willen. Je moet het denk ik vooral van alle warersporten hebben met tieners. Leuke restaurants met goed eten hier in de omgeving: By Petit in Bruinisse Il Gallo in Westenschouwen Brasserie de Kaoie Zierikzee Royal palace Renesse voor de sushi Davilas Renesse voor tapas Terras met klimduin bij By Marc is mooi plekje. Maar er zijn er nog zooooveel meer haha.
Voor 10+ heb ik niet zo veel ideeën want wij zijn met 2 kleine kindjes geweest. Maar bij brouwersdam (naast port zélande) kan je van een hele grote glijbaan in het water vliegen. Renesse is inderdaad ook een leuk stadje. om te eten is paviljoen zee wel aan te raden (op 5 minuutjes van port zelande). Ook de pannekoekenmolen in Burgh-haamstede is wel leuk.
Wij gaan met Pasen naar Port Zelande. Dus stiekem even wat tips gelezen hier voor het eten.... We houden van sushi, dat is sowieso een waardevolle tip dus! Het is de 1e vakantie met onze hond (9 maanden)... Ben ontzettend benieuwd hoe dat gaat .....
Wij zijn toevallig afgelopen weekend op Port Zélande geweest. T restaurant vonden wij erg tegenvallen, zowel bij t voorgerecht en hoofdgerecht maar 3 keuzes en t nagerecht maar 2 keuzes. T personeel was verder druk met kletsen en andere onzinnige dingen maar niet met de klanten. Vonden wij erg jammer. De pizzaria was ook t hele weekend dicht. En een potje air hockey koste 14 euro, je moet een pasje aanschaffen en dit was de goedkoopste optie je moet dan dus meerdere dingen doen en kan dus niet 1 potje spelen. Vonden de kinderen overigens niet erg! Verder een mooi park en je staat zo op t strand natuurlijk
Van de zomer waren wij er. Was best veel dicht. Het all in restaurant . Tafels stonden uit elkaar maar mensen houden geen afstand. Of lopen tegen richting in. Nu speelt dat niet meer maar vond t toen als zwangere niet echt fijn. De restaurants qua aanbod viel wat tegen maargoed corona corona corona
Haha naja inmiddels mag zo goed als alles weer en is dus nog veel dicht wat betreft restaurants... Dus dat was vanuit CP dan een zwak excuus om het op corona te gooien.