Simpel abonnement

Discussie in 'De lounge' gestart door Selena149, 11 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Iemand ervaring met abonnement van Simpel ?

Overweeg daar naartoe te stappen i.v.m. dat ik prepaid wel erg duur uit ben (hebben geen vaste telefoon) en Simpel erg goedkoop is. Maar hoor er wisselende ervaringen over ? :)

2. sill

sill Bekend lid

28 jul 2010
    621
    0
    16
    Mama in spé :)
    At Home

Ik heb ook een Simpel 'abonnement'.
    Het is niet écht een abbo, maar meer prepaid vooruit betaald. Maar wel goedkoper als prepaid. Ik heb bijvoorbeeld 200 belminuten en 300 smsjes. Hiervoor zou ik dan €12,50 per maand betalen. Alleen dan betaal je een half jaar vooruit. Dus heb éénmalig €75,00 betaald. Je krijgt elke maand je nieuwe tegoed en je heb al betaald.

Ik hoop dat ik je verder heb geholpen hiermee ;)

xxx Sill

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik heb ook een Simpel abonnement en ik ben er erg tevreden over!

Ik had eerst prepaid bij Vodafone en laadde minstens 1 keer per maand 10 euro op, maar vaak ook wel 2 keer.

Nu bij Simpel heb ik gekozen voor 100 sms-jes en 200 belminuten per maand, samen 7,50 euro. Dus ik ben goedkoper uit en ik heb ook nog eens meer waar voor mijn geld.

Ik betaal gewoon per maand 7,50 dus niet vooruit.
    Op de site kun je je lopende kosten zien, hoeveel je al gebeld hebt etc. Erg handig. Alle vragen worden daar ook goed uitgelegd etc. Kortom ik ben erg tevreden :)

Oh ja ik had ook gekozen voor nummerbehoud, het duurde toen wel iets van 2 weken langer voor ik omgezet werd. Maar dat ging allemaal goed. Vond het wel zo handig om hetzelfde nummer te houden.

Deel Deze Pagina