Voor 4 personen? Misschien eten vrienden mee, is nog niet zeker maar is dat genoeg? Verder ook maar 400 gram groente
Hmmm, wij eten vaan 250 gram gehakt met 2 volwassenen en 2 kinderen. Ik vind het dus wat mager, en zou voor een pond gehakt gaan. En geen idee hoeveel groenten. Ik heb altijd 2 paprikas, 2 uien, halve bak champignons en 5 goed rijpe tomaten.
Ik vind het genoeg, gebruik zelf ook altijd maar 300 gram. Ik vind het niet lekkerder als er ineens 500 gram doorheen zit ofzo. Minder vlees is minder vet en gezonder, en meer voegt voor mij niks toe aan de smaak, dus de keuze is voor mij snel gemaakt
ik zou het maar schrale hap vinden dan. hier met twee volwassenen en twee kindjes een pond gehakt en zeker een pond groente
Hier vaak spaghetti zonder gehakt of met 250gr voor 4 personen, maar wel veel meer groente (vaak zak roerbakmix, champignons en net wat ik in huis heb aan extra groente, tomaten er extra bij, evt wat mozzarella etc).
Wij aten gister met 4 volwassenen 250gr gehakt en zon voordeelverpakking italiaansegroente van de AH ik vind het meer dan zat, maar dit doen we ook omdat we minder vlees willen eten.
Ik doe er nooit vlees in, maak het vaak vegetarisch, omdat mijn vriend vegetarisch is haha. En anders nog wat salade, kaas voor op de pasta? En als je genoeg saus hebt...
Hier ook altijd een pond voor 4 personen, als er meer mee eten, dan gaat er al snel een kilo in (of meer) maar dat ligt aan het aantal personen wat mee eet
300 gram gehakt vind ik wel genoeg, maar ik zou er wel wat meer groente in doen dan. Persoonlijk vind ik meer gehakt niet bijdragen aan een lekkerdere smaak en meer (verschillende soorten) groenten wel. Maar het is maar net waar je van houdt natuurlijk.
Wij doen ook altijd circa 500 gram en iets van 600 gram groente. Het is maar net wat je lekker vind hoor.
Hier zou het ook voldoende zijn. Wij eten niet zoveel vlees en zonder vlees is het ook goed. Groente misschien nog wat sla erbij of zo!
Qua vlees is het genoeg, al ga ik meestal voor 500 gr. Ik vindt het dan wel magertjes van groenten. Ik gebruik meestal zo'n 600-800 gram groenten.