Wie heeft er bruinverlies gehad tijdens haar zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cherrylein, 7 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Hoihoi!

Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger en ik had vanochtend wat bruinverlies in mijn slipje. Het was behoorlijk waterig en niet als normale afscheiding (vond ik). Natuurlijk schrok ik me helemaal wild. Maar nu lees ik steeds meer dat het wel normaal is dat je dat af en toe hebt.

Wie heeft dit nog meer gehad?

2. Laurence85

5 sep 2008
    86
    0
    0
    Halle
    In week 6 is dat meestal normaal omdat in week 6 de innesteling plaatsvind. Ik heb dat ook gehad.
    Als je blijft verliezen zou ik wel eens naar de gyne bellen, en daar ook niet te lang mee wachten als je blijft verliezen.
    Maar momenteel zou ik nog niet panikeren

3. cindy en marcel

16 sep 2007
    98
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    eindhoven
    Ik heb het al mijn hele zwangerschap lang met tussenpozen van enkele weken, bij mij is de reden dat ik een laagliggende placenta heb en dus extra risico heb op bloedingkes. Moet zeggen dat het steeds bijna niet noemenswaardig is gewoon bruinnig gekleurde afscheiding.

4. chantalniehof

chantalniehof Actief lid

11 mrt 2008
    348
    0
    0
    verpleegkundige
    nijmegen
    ik heb het ook gehad rond die tijd

5. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ik heb het ook gehad met zes weken. Maar inderdaad als het aanhoudt, je krampen krijgt of als het helderder wordt zou ik wel even je gynaecoloog of je VK bellen.

6. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Oh meiden, jullie stellen me wel even behoorlijk gerust!

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    heb het gehad rond de 4 weken en rond de 8 weken. ook best lange perioden. wel een dag of 5 volgens mij.

8. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Heb het ook gehad met 5 en 6 en 8 weken..
    Dus don't worry!

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bij mij was het rozig, en alles was okee, zelfs met een hele heftige bloeding wat op ongie leek, was alles nog okee met de baby.

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik heb ook bruinverlies gehad, in de 8e week. Niks aan de hand :)

11. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Heb ik ook gehad, geloof ook in week 6 ! Geen zorgen maken

12. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    In het begin van mijn zwangerschap had ik ook bruinverlies en donkerrood dat kwam omdat mijn placenta in het begin er laag lag.. Je moet het wel in de gaten houden en als je helder bloed verliest toch ff je verloskundige bellen

13. Lara11

Lara11 Niet meer actief

ook gehad, en niets aan de hand! Bij helderrood bloed moet je wel contact opnemen.

succes
    Amber

14. Nootje

Nootje Lid

19 apr 2007
    9
    0
    0
    Had het regelmatig en af en toe best behoorlijk tot 14 weken. Daarna niet meer. Ben inmiddels 26 weken.

15. Cherrylein

Cherrylein Fanatiek lid

14 nov 2007
    1.759
    0
    0
    Ik had het vanmiddag en vanavond weer. Het is gewone afscheiding, alleen dan bruin. Geen rood ofzo, en ook geen krampen. Ik hoop dat het normaal is, maar het maakt me wel angstig.

16. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Ik heb het ook gehad met 6 weken en met 8 weken nogmaals. Telkens een week achterelkaar. Bij mij was het soms zelfs helderrood, maar na 1 keer vegen was het meestal weer weg. Zolang je geen kramp hebt is er meestal niks aan de hand. Mocht je echt heel onzeker worden, dan zou ik morgen toch de vk even bellen. Die kan je misschien een beetje geruststellen.

17. Witte

Witte Lid

11 mrt 2008
    97
    0
    0
    Cherrylein,

heel herkenbaar meid! Heb het tussen de 6e en 8e week gehad, kreeg elke keer een hartverzakking als ik deed afvegen na toiletbezoek.. Maar goed, het bleek dus innestelingsbloeding te zijn. Tot nu toe gaat alles ok, dus probeer je niet te gek te maken. :)

18. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Ik heb het ook gehad aan 6 weken en het heeft 3 dagen geduurd, zolang je geen krampen hebt is er volgens mij niks aan de hand.

19. bolleke25

bolleke25 Actief lid

26 jun 2008
    125
    0
    0
    hey meid,

Ik heb het vorige week maandag gehad. Toen ik naar toilet ging, opeens de gehele wc-pot rood! Natuurlijk, ik , in paniek...
    in spoed naar zh geweest. Echo gehad. Niks aan de hand, vruchtje oké, was wel veel bloed in baarmoeder te zien op echo.
    Volgende week moet ik terug op controle.
    Mag nu niet meer werken en niks doen thuis. Eerst controle en dan zien we wel. Hopelijk gaat alles nog goed, maar heb goed gevoel erover.

Voila das mijn verhaal.

20. Emmi

Emmi Actief lid

13 mei 2007
    138
    0
    16
    Heb ik ook gehad (bruinverlies) rond die periode

Deel Deze Pagina