Hoihoi! Ik ben nu 6 weken en 1 dag zwanger en ik had vanochtend wat bruinverlies in mijn slipje. Het was behoorlijk waterig en niet als normale afscheiding (vond ik). Natuurlijk schrok ik me helemaal wild. Maar nu lees ik steeds meer dat het wel normaal is dat je dat af en toe hebt. Wie heeft dit nog meer gehad?
In week 6 is dat meestal normaal omdat in week 6 de innesteling plaatsvind. Ik heb dat ook gehad. Als je blijft verliezen zou ik wel eens naar de gyne bellen, en daar ook niet te lang mee wachten als je blijft verliezen. Maar momenteel zou ik nog niet panikeren
Ik heb het al mijn hele zwangerschap lang met tussenpozen van enkele weken, bij mij is de reden dat ik een laagliggende placenta heb en dus extra risico heb op bloedingkes. Moet zeggen dat het steeds bijna niet noemenswaardig is gewoon bruinnig gekleurde afscheiding.
Ik heb het ook gehad met zes weken. Maar inderdaad als het aanhoudt, je krampen krijgt of als het helderder wordt zou ik wel even je gynaecoloog of je VK bellen.
heb het gehad rond de 4 weken en rond de 8 weken. ook best lange perioden. wel een dag of 5 volgens mij.
Bij mij was het rozig, en alles was okee, zelfs met een hele heftige bloeding wat op ongie leek, was alles nog okee met de baby.
In het begin van mijn zwangerschap had ik ook bruinverlies en donkerrood dat kwam omdat mijn placenta in het begin er laag lag.. Je moet het wel in de gaten houden en als je helder bloed verliest toch ff je verloskundige bellen
Had het regelmatig en af en toe best behoorlijk tot 14 weken. Daarna niet meer. Ben inmiddels 26 weken.
Ik had het vanmiddag en vanavond weer. Het is gewone afscheiding, alleen dan bruin. Geen rood ofzo, en ook geen krampen. Ik hoop dat het normaal is, maar het maakt me wel angstig.
Ik heb het ook gehad met 6 weken en met 8 weken nogmaals. Telkens een week achterelkaar. Bij mij was het soms zelfs helderrood, maar na 1 keer vegen was het meestal weer weg. Zolang je geen kramp hebt is er meestal niks aan de hand. Mocht je echt heel onzeker worden, dan zou ik morgen toch de vk even bellen. Die kan je misschien een beetje geruststellen.
Cherrylein, heel herkenbaar meid! Heb het tussen de 6e en 8e week gehad, kreeg elke keer een hartverzakking als ik deed afvegen na toiletbezoek.. Maar goed, het bleek dus innestelingsbloeding te zijn. Tot nu toe gaat alles ok, dus probeer je niet te gek te maken.
Ik heb het ook gehad aan 6 weken en het heeft 3 dagen geduurd, zolang je geen krampen hebt is er volgens mij niks aan de hand.
hey meid, Ik heb het vorige week maandag gehad. Toen ik naar toilet ging, opeens de gehele wc-pot rood! Natuurlijk, ik , in paniek... in spoed naar zh geweest. Echo gehad. Niks aan de hand, vruchtje oké, was wel veel bloed in baarmoeder te zien op echo. Volgende week moet ik terug op controle. Mag nu niet meer werken en niks doen thuis. Eerst controle en dan zien we wel. Hopelijk gaat alles nog goed, maar heb goed gevoel erover. Voila das mijn verhaal.