Hallo allemaal, misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb een keer een site gezien waarop staat hoe je een bedje kort kunt opmaken. Maar dan deden ze dat met een soort laken dat dubbel gevouwen was zodat het kind niet verder naar onder kon schuiven. Onze kleine man gaat binnenkort in een groot bed slapen en ik wilde het nog wel even kort opmaken maar het heeft geen zin om de dekens maar tot de helft op te maken aangezien hij helemaal bovenin zijn bed gaat liggen altijd. Dus ik dacht dat dat misschien een oplossing kon zijn maar ik kan het nergens meer vinden. Ik weet wel dat ik die link van die site via hier heb gevonden dus misschien weet iemand het nog? In ieder geval bedankt alvast! Groetjesssssss
hmm dat weet ik ook niet staat het nergens op google ofzo ? hopelijk weten andere mensen het hier op het forum wel hoop dat je gauw geholpen bent
Mijn zoon slaapt ook in het grote bed en ik heb hem gewoon onderaan opgemaakt met een dunne deken en dan heeft hij een slaapzak aan zodat hij niet het hele bed door kan, misschien is dit een idee succes.
Hmmm ik vrees dat onze Jesper zelfs mèt slaapzak gewoon zijn bed kruipt. Dat doet ie in ons bed tenslotte ook met gemak hahaha. Nou ja we zullen het eens uitproberen. Eind van de maand ligt ie in zijn grote bed.....spannend!
ja spannend.... Wij hadden gedacht dat het bij mijn zoon een drama zou worden, maar hij bleef gelijk de eerste nacht netjes liggen en heeft ook nooit meer naar de ledikant gevraagd, die voor baby zegt hij. Ik hoop dat het bij jullie ook zo makkelijk gaat. Groetjes Marloes