site voor bed kort op te maken?!?!

Discussion in 'De lounge' started by Mowtom, Jan 19, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Hallo allemaal,

misschien kunnen jullie me helpen. Ik heb een keer een site gezien waarop staat hoe je een bedje kort kunt opmaken. Maar dan deden ze dat met een soort laken dat dubbel gevouwen was zodat het kind niet verder naar onder kon schuiven.
    Onze kleine man gaat binnenkort in een groot bed slapen en ik wilde het nog wel even kort opmaken maar het heeft geen zin om de dekens maar tot de helft op te maken aangezien hij helemaal bovenin zijn bed gaat liggen altijd. Dus ik dacht dat dat misschien een oplossing kon zijn maar ik kan het nergens meer vinden. Ik weet wel dat ik die link van die site via hier heb gevonden dus misschien weet iemand het nog?

In ieder geval bedankt alvast!
    Groetjesssssss

2. 2009mama

2009mama Niet meer actief

volgens mij bedoel je het matrozenbedje

misschien even zoeken op google ?

3. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Jaaaaaaaaaaaa die bedoelde ik! Nou zo snel had ik niet verwacht geholpen te zijn hahaha! Thanks!

4. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Hmmm maar kan dat wel op een groot bed?

5. 2009mama

2009mama Niet meer actief

hmm dat weet ik ook niet :(

staat het nergens op google ofzo ?

hopelijk weten andere mensen het hier op het forum wel :p hoop dat je gauw geholpen bent ;)

6. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Mijn zoon slaapt ook in het grote bed en ik heb hem gewoon onderaan opgemaakt met een dunne deken en dan heeft hij een slaapzak aan zodat hij niet het hele bed door kan, misschien is dit een idee succes.

7. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

Aug 22, 2006
    3,530
    0
    36
    Omg eindhoven
    Hmmm ik vrees dat onze Jesper zelfs mèt slaapzak gewoon zijn bed kruipt. Dat doet ie in ons bed tenslotte ook met gemak hahaha. Nou ja we zullen het eens uitproberen. Eind van de maand ligt ie in zijn grote bed.....spannend!

8. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    ja spannend....

Wij hadden gedacht dat het bij mijn zoon een drama zou worden, maar hij bleef gelijk de eerste nacht netjes liggen en heeft ook nooit meer naar de ledikant gevraagd, die voor baby zegt hij.

Ik hoop dat het bij jullie ook zo makkelijk gaat.

Groetjes Marloes

Share This Page