portrait palace den Haag

Discussie in 'De lounge' gestart door Sas26, 19 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    Hoi dames, op de jonge gezinnen beurs heb ik me opgegeven voor de fotosessie bij de portrait palace. Die zit in de v en d en bij ons dus in t centrum van Den Haag. Nu willen we toevallig voor een feest binnenkort (schoonouders en week later schoonoma) foto's geven, dus dat komt op zich goed uit. Maar, kan iemand me vertellen of het idd wel leuke foto's zijn? en hoe vlot het gaat met het maken/ontwikkelen en ook event. vergrotingen?

Dank je voor de antwoorden! sas

2. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Ik heb foto's laten maken ook bij portrait place maar dan in Almere. Ik kon gelukkig gelijk terecht voor foto's te maken. Daarna duurde het ongeveer 2 weken voordat ik ze kon ophalen.
    Er zaten wel wat leuke foto's bij maar niet om de hele serie af te nemen en belachelijk duur! ik had totaal 3 foto's genomen en was iets van 95,- kwijt voor de hele serie was dat ruim 300,- maar dan kreeg je wel alle foto's digitaal op een cd mee. ;)

3. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    oh ja als de foto's die je leuk vindt in een ander formaat wil hebben gaat er weer wat tijd overeen, ik weet alleen niet hoelang.

4. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    oei, 2 weken dat is wel lang!! En ik vind het ook wel duur zeg! Of kost zo'n shoot altijd zo veel? (ook bij andere fotograven)?

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Ik vind ze erg donker en allemaal hetzelfde.
    Als je echt mooie foto's wilt die met aandacht en zorg gemaakt zijn kan ik je deze mevrouw aanraden: De baby-fotograaf - welkom!
    Wij hadden dit kado gekregen van mijn werk en de foto's zijn geweldig. Ze neemt uitgebreid de tijd en het fijne is je krijgt een cd met alle foto's en daar kun je mee doen wat je zelf wil. Een sessie is geloof ik 130 euro inclusief alles.
    Ze zit trouwens in delft dus das goed te doen voor je.

6. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    dank je Sidmick! Hoe lang duurde het voor je je foto's had bij haar?

Ik ga even kijken naar die link. Nogmaals dank!

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.810
    4.192
    113
    Ik had de cd binnen 5 dagen in huis. Daarna kun je ze overal laten afdrukken waar je zelf wil. Wij hebben toen de mooiste foto's laten drukken bij een fotowinkel, de rest voor een prikkie bij de blokker. En natuurlijk 3 mooie foto's op canvas :)

8. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    oké, dank je voor je tip!

9. Ben daar al 3 x geweest,2 x met de kleine.De foto's zijn idd duur maar verschrikkelijk mooi,vond ook dat ze goed de tijd ervoor namen.
    Succ6

Deel Deze Pagina