van kinderwagenbak naar kinderwagen-inzet?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by danili, May 21, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. danili

danili Bekend lid

May 22, 2006
    808
    0
    0
    Wanneer ging jullie kindje over van de wagenbak naar de wagen-inzet?
    Ik heb een Mutsy urban rider, en mijn zoontje kan er in principe nog wel een tijdje in blijven liggen qua lengte.
    Maar ik merk dat hij graag dingen wil zien sinds kort.
    Aan de ene kant vind ik dat ook heel belangrijk. Ik vind hem ook al zo groot om de hele tijd te blijven liggen.Maar vind het ook weer belangrijk dat de wagenbak beter is voor zijn ruggetje.
    Mijn vriend vind dat ons zoontje nog mooi in de wagenbak moet blijven liggen. Maar begint mij een beetje tegen te staan.
    Het is wel weer makkelijk, dat hij in de wagenbak onderweg wel kan slapen, kan dit in een wagen- inzet evengoed op de ligstand, of is dit dan weer slechter voor de rug in vergelijking met de wagenbak?

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tymen ging over van de bak naar de wandelwageninzet toen hij 5,5 maand oud was. Dit omdat hij niet meer in de bak paste, maar belangrijker nog, hij ging zich optrekken aan de rand van de kinderwagen. Beetje eng vonden wij. Wij hebben de mutsaerts transaction combi en die heeft een verstevigde rug. Ik heb Tymen daar ook in de platste stand in. Hij slaapt nog steeds wel in de wandelwageninzet, maar het wordt wel steeds minder. Hij wil nu liever om zich een kijken.

Ik zou Ferron zo lang mogelijk in de kinderwagen laten liggen. Dit is toch wel het beste voor ze. Dat zeggen ze op het cb ook. Hoe langer, hoe beter. Maar uiteraard is het een keuze die je zelf moet maken.

3. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    als je een wandelwagen met stevige inzet hebt, en daar nog een soort van zacht matrasachtig gedeelte eroverheen, is dit in verhouding hetzelfde als de bak. en het cb hier, heeft er geen probleem mee. dat verschilt nogal per cb.
    maar als je kindje er geen probleem mee heeft zou ik het lekker in de bak laten. is ook wat rustiger, in de wageninzet zien ze veel meer.

4. bive

bive Actief lid

Apr 26, 2007
    177
    0
    0
    wij bij 5 maanden omdat ze niet meer in de bak wilde........ze vindt he prachtig groetjes Bianca

5. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Als hij het zelf nog oké vindt dan lekker in de bak laten hoor!

6. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik zou proberen hem er zo lang mogelijk in te laten liggen. Joey zat met 4,5 maand al in de buggyinzet, omdat hij idd wilde kijken om zich heen. Brullen, brullen en nog eens brullen was het in de bak. Als ik hem rechtop hield was het over. In de buggy heeft hij nooit meer een kick gegeven, maar ik was er niet zo blij mee. Meneertje bepaalde zelf wel even dat hij niet meer in de bak wilde... Ik was er helemaal nog niet klaar voor afscheid te nemen van mijn baby'tje in de bak :( !

7. Hier ging hij ook al snel in de wandel inzet...
    Ik kon niet wachten haha...
    Zo kon iedereen hem lekker zien :D
    en hij kan natuurlijk ook alles zien, hij paste niet meer goed en wou rond kijken...

8. Robyn

Robyn Bekend lid

May 23, 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Fabian zit sinds deze week in de wandelinzet. Ik heb een koelstra dus die kan bijna helemaal plat en is heel lekker zacht van binnen. Hij paste nog wel in de bak maar door zijn spreidbroek was ik elke keer een half uur bezig om hem goed erin te leggen,. Het paste namelijk precies maar zijn dekentje kon dan bijna niet meer ingestopt worden. Hij vind het zelf gelukkig helemaal niet erg om lekker rond te kijken.

9. wuppie

wuppie Bekend lid

Jul 16, 2006
    621
    0
    0
    wij hebben ook de mutsy urban rider en Anique ging uit de wandelwagenbak toen ze 5,5 maand was. De inzet hebben we toen zo plat mogelijk gezet en dat ging goed. Ze vond het ook veel leuker, ze kon veel meer zien!

10. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

Jul 22, 2005
    3,329
    0
    0
    Wij hebben een X-Adventure Triple Swivel Research. Wij hebben van het weekend de buggy-inzet uitgeprobeerd voor Daan, omdat hij al bijna uit de bak groeit. Maar voor de buggy-inzet is hij nog wel wat te jong kennelijk, hij was het snel zat en begon te dreinen omdat hij niet lekker kon gaan liggen en zijn oogjes dicht doen.

Dus we blijven nog even bij de wandelwagenbak, en nu maar hopen hij zijn groeispurt weer eventjes heeft gehad.

Groetjes, Wendy

11. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou hem gewoon lekker in de bak laten, zolang het kan.
    Ik deed de maxi-cosi op het onderstel, maar deed hem daar nooit lang in.

Share This Page