Wij geven over 3 weken een kraamfeest. Olivier is dan 6 weken oud. Maar wat zijn nu leuke en lekkere hapjes tijdens een kraamfeest. Het is op een zondagmiddag van 1 tot 5 uur. Heeft iemand ideeen of wel eens leuke kraamfeest hapjes gezien? Alvast bedankt!
Hai, Omdat er heel veel mensen moesten komen, hebben wij ervoor gekozen het een beetje simpel te houden. Wij hadden niet echt speciale hapjes. Wij hadden op onze locatie een koffietafel gemaakt met allerlei roze snoepjes, chocolaatjes en beschuit met muisjes en roze koeken. Voor de kinderen hadden we een mand met snoep waar iemand mee rond liep. Ook hadden we roze limonade voor de kinderen. Verder hadden we bittergarnituur chips en nootjes enz..... Ik had eigenlijk geen zin om zelf dingen te maken. Als je op internet kijkt, kun je wel speciale catering vinden voor kraamfeesten, maar ik vond die vrij duur. veel plezier groetjes Bianca
Hallo, ook wij hebben een kraamfeest gegeven. Bij een snoepwinkel had ik flikken (zo heten die dingen geloof ik) gehaald met blauw-witte pikkels. Ook had ik gevraagd om blauwe spekbollen. Dat was even een geregel omdat deze in dozen zitten met verschillende kleurtjes, maar het kon! Omdat ik geen zin had in duur gebak en aangezien we ook een BBQ hadden heb ik gewone hotelcake besmeerd met glazuur van baukje (zit in een zakje en is echt heel makkelijk) en de cake vervolgens in de muisje gedrukt. Ook kan ik het niet aanraden om beschuit met muisjes te doen. Je kan het niet echt van te voren smeren omdat het beschuit erg zacht wordt en ik denk niet dat je tijdens je feest in de keuken wilt staan. Probeer zoveel mogelijk uit te besteden. Ik ben blij dat ik dat wel heb gedaan. Ik heb bijna de hele middag met Stijn op de arm gelopen omdat hij geen zin had om te slapen! Succes!