Hoi allemaal, Dit jaar gaan wij voor het eerst echt kamperen met ons gezin. Wij hebben een hele mooie tent gekocht en willen weten wat we allemaal mee moeten nemen. Natuurlijk heb je de inpaklijsten van internet, maar ik vroeg me af of iemand hier een lijst heeft die door de jaren heen is opgebouwd en waarbij je dus echt niks meer vergeet. Dan rest natuurlijk alleen nog de vraag, "mag ik die?" hihi
Ja die lijst heb ik wel, maar hij verandert toch nog steeds terwijl we al 12 jaar kamperen. Hij is afhankelijk van bestemming/weer/vervoersmiddel/gezinssituatie En op het eerste lijstje stonden nog fotorolletjes Als ik de kleding en de kinderspullen schrap hou ik onderstaand lijstje over Algemeen: reisgidsen ereaders cameratas +oplader mobieltje + oplader zonnebrillen paspoorten zakdoekjes pennen landkaarten contant geld Kampeerspullen: toilettassen 2 handdoeken pp hoeslaken tent luchtbed luchtbedpomp kussentjes slaapzakken tafeltje stoelen gasfles kooktoestel 3 borden, 2 mokken, 2 glazen 2 sets bestek scherp mes 2 kookpannetjes 1 bakpannetje koffiekannetje spateltje snijplankje blikopener flesopener gasaansteker lucifers lamp hoofdlamp afdroogdoek 1000-dingendoekje afwassponsje waslijn wasknijpers wasmiddel badlakens 1 rol wc papier