waarneer zou ik het beste kunnen testen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door patricia1987, 25 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Ik Ben 6 Okt Ongesteld Geweest En Heb Mijn Pregnyl 5000 Spuit 16 Okt Gekregen Ik Ben Benieuwd Waarneer Ik Nu Het Beste Kan Testen?
    Is De Pregnyl B.v Nu Al Uit Mijn Lichaam Ik Zit Nu Op cd 20 Dus 9 Dagen Na Mijn Pregnyl Spuit.

En Hadden Jullie Rond Deze Tijd Al Last Van Dingen Buikpijn,Misselijk Ofzo Want Ik Heb Helemaal Nergens Last Van Tot Nu Toe!

Ik Ben Benieuwd Naar De Reacties

:D Liefs Patricia :D

2. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mijn gyn zei altijd het beste is 16 dagen na ei testen ( dit ook om telleurstelling te voorkomen)
    maar na ong 10 dagen moet pregnyl er wel uit zijn

3. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Hoi patricia,

Als je do 16 okt heb gespoten zul je rond de 18 de ei hebben gehad. Ik denk dat je dan 1 nov het beste kan testen. Ik heb 15 okt pregnyl gezet en heb 17 okt IUI gehad, ik mag van de gyn 31 okt testen. We zitten bijna gelijk....ik ga voor ons duimen dat de test positief mag zijn.

Succes

gr Maaike

4. hartewens

hartewens Fanatiek lid

11 jul 2007
    1.082
    0
    0
    Ik testte 9 dagen na de pregnyl licht positief. Veel te vroeg getest natuurlijk, maar kon niet wachten. Nadeel was dus dat ik niet wist of het van de pregnyl kwam of van een zwangerschap. Na een paar dagen bleek dus van een zwangerschap :) Dus moeilijk om te zeggen wanneer je het beste kunt testen, want te vroeg testen kan vals uitpakken, maar ook goed. Dus dan weet je nog niks. Ik kon toen wel lachen om mijn actie, want eigenlijk wist ik nog niks.
    Ik voelde wel al wat dingen, maar gooide alles op de pregnyl. Dus daar vertrouwde ik ook niet op.
    Succes met de laatste wachtdagen! hopelijk is het gelukt!

5. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    ik hoop het ook 16 okt moesten we binnen 24 uur gemeentschap hebben dus ik denk dat ie toen ergens gesprongen is had een groot ei dus moest die dag nog ... :D ik hoop het voor ons

6. patricia1987

patricia1987 Actief lid

8 okt 2008
    188
    0
    0
    ....? niemand meer

Deel Deze Pagina