Jeej! Hij is erg moeilijk op de foto te zetten, maar nu zie ik het zelfs in negatief. Het is nog erg vroeg natuurlijk en er kan nog een hoop mis gaan, maar heb nog nooit zo vroeg een positieve test gehad!
Op mijn telefoon zie ik het wel! Moet wel heel goed kijken en ietsje inzoomen maar vooral in negatief zie ik hem wel. Uiteraard heel licht maar dat logisch zo vroeg.
Thanks Rosa! Mijn man wil hem niet zien, die gelooft alleen in duidelijke niet-tuur-streepjes.. Maar het begin is er! gisteren wat hij ook niet omowit maar onmogelijk op de foto te krijgen
Ik ben ook zo vroeg begonnen met testen met mijn laatste zwangerschap. De eerste streepjes waren haast niet op de foto te krijgen maar werden iedere dag duidelijker en makkelijker op foto vast te leggen. Enne mijn vriend was ook niet onder de indruk van de eerste lichte testjes hoor.
Is zelfsbescherming denk ik, zie mijn onderschrift.. Maar ik heb vaak wel een goed gevoel over een zwangerschap of niet, en het voelt goed. Zeker het feit dat het al zo snel positief is, heb de innesteling gevoeld en had al snel klachtjes.. Nu duimen dat het donkerder wordt en dan op NOD de gyn bellen
Op de test in het negatief zie ik hem wel hoor! Uit eigen ervaring is het moeilijk om een test op de foto te krijgen terwijl die in het echt beter te zien is.. over 2 dagen weer testen ?
6 dagen voor nod, zo goed he.. alvast een kleine felicitatie,..want ik zie toch ook echt een streepje!