Prijsverschil zwangerschapstesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door SanneDoorn, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SanneDoorn

SanneDoorn Nieuw lid

10 okt 2014
    2
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi!
    Mijn vriend en ik proberen sinds kort zwanger te worden. En daarvoor koop je natuurlijk regelmatig een test. Wat ik mij afvroeg is waar zit het prijsverschil in van die verschillende tests? Op internet zie je al zwangerschapstesten vanaf €2,50 per stuk en de duurste kost soms meer dan 35 euro! Ik kan begrijpen dat je voor een merk meer betaald dan bijvoorbeeld huismerk Kruidvat. Maar ik vind dit wel ver uiteenlopen? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is een duurdere test betrouwbaarder?:(

2. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Nee hoor, duurder is niet altijd beter.

Ik ben zelf erg tevreden over de kruidvattesten (2 voor 5 euro) en heb hiervoor ook testen van zwanger&kids gekocht (online bestellen); ook erg goedkoop.

3. SanneDoorn

SanneDoorn Nieuw lid

10 okt 2014
    2
    0
    0
    Rotterdam
    Goed om te horen!

4. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Alleen niet de ultragevoelige van zwanger&kids bestellen (ivm vals-positieve testen) ;)

5. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    En ook niet de predictor Early. Die is ook niet betrouwbaar. Voor mij werken ook de Kruidvat 2v5 prima en die van de Action ook (al zijn deze wat minder gevoelig dan die van de Kruidvat).

6. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Eens met al het bovenstaande

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik kreeg bij de Sensitest ovulatietesten vaak gratis zwangerschapstesten, die waren prima!

Toen ik positief testte heb ik natuurlijk wel nog een wat duurdere van Clear Blue gekocht omdat ik daar toch het meeste vertrouwen in heb :D

Deel Deze Pagina