Wie kan mij helpen? Zoals de titel het al zegt ben ik 6 weken geleden gecuretteerd en heb zojuist een positieve zwangerschapstest gedaan. Ben ik nou zwanger of heb ik nog een restje hcg hormoon in mijn lichaam van de vorige zwangerschap? Toen ik gecuretteerd ben zou ik 11 weken zwanger zijn, maar het vruchtje was met 6 weken al gestopt met leven. Wie weet het antwoord? Groetjes
ik denk niet dat de kans groot is dat er nog hcg in je bloed zit na 6 weken, dat lijkt mij erg lang. Ik had een dag na mn curettage al haast geen zwangerschapsverschijnselen meer, dat hormoon kan heel snel uit je bloed verdwijenen. Dus het lijkt me dat je weer zwanger bent? Ik hoop het! Veel succes en geluk x
Dank voor je antwoord. Voorzichtig hoop ik dat ik zwanger ben. Er zit waarschijnlijk niets anders op dan afwachten...... Nog meer ervaringen?
Niet na een curretage maar wel na een mislukte bevruchting. Ik heb nog wel 10 weken een hcg in mn bloed gehad. Misschien dat de VK hier op het forum een duidelijker antwoord voor je heeft?
ik denk beter dat je die vraag aan je ha of je gyni kan vragen. Bij de ene is de hcg na enkele dgn al uit urine en bloed en bij een andere blijft het nog weken zichtbaar. Normaal gesproken zakt de hcg in je urine heel snel maar heb zelf ook 1 x`tje gehad 4 1/2 week nog poss. 6wkn is wel lang ik hoop het van harte voor je natuurlijk maar wacht met juichen. veel sterkte ieder geval nog.
mimi, ik denk ook dat het hormoon maximum 4-6 weken blijft,dus alles is mogelijk,misschien een bloedtest of vroege echo vragen? succes! Flyke
hoihoi het zou kunnen dat het nog van je miskraam is, maar als je het over enkele dagen nog een keer test en de controle streep is weer iets donkerder dan ben je zwanger! groetjes irisje
Hallo, Spannend meid! 6weken is lang, maar ik zou niet te vroeg juichen om teleurstelling te voorkomen. Doe inderdaad over een paar daagjes nog een test en als die donkerder is, dan is het waarschijnlijk weer raak! Ik hoop het voor je!
Bedankt voor jullie reacties. Het is idd erg spannend, maar ben er wel aardig rustig onder. Ik heb met vriend afgesproken woensdag weer te testen. Jullie horen van me!
Ik heb gelezen dat het zelfs wel eens 9 weken kan duren? Ik zelf heb getest na 4 weken precies en hij was harstikke negatief. Nu ben ik vandaag na 4 weken en 6 dagen weer voor het eerst ongesteld geworden.. Ik zou het over een aantal dagen nog eens testen, als er dan nog steeds een heeel duidelijk streepje staat, gewoon ff contact opnemen met de huisarts.. ik hoop voor je dat het meteen raak is.. dat geluk heb ik helaas niet.
bij mij was het hcg pas met 8 weken uit me lichaam, was 11 wk zwanger en hartje gestopt met 10wk en 5 dg. 2 dagen later gecureteerd. na 10 weken was ik weer ongesteld. dus ik zou zeggen test over een paar dagen nog is wordt het streepje donkerder ben je zwanger wordt ie lichter dan waarschijnlijk niet nu een half jaar later en heb weer positief getest ben dus weer zwanger de angst dat het mis gaat blijft
Hallo, Ik heb een bbz gehad in december en ik heb nu mijn eerste ongi. Maar bij mijn bloedtest tussen kerst en oud op nieuw (3,5 weken na de bbz) had ik nog altijd het hormoon in mijn bloed zitten. Ik hoop voor je dat allen in orde is en dat je gewoon zwanger bent. Groetjes