steken rechts bovenin

Discussion in 'Zwangerschap' started by suus1983, Jun 17, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,423
    36,290
    113
    Dag meiden,

Ik heb soms erge last van steken rechts boven in mijn buik. Mijn vriend denkt dat het mijn lever kan zijn, maar heb verder nergens last van .

Kan het ook bandenpijn ofzo zijn? En hebben jullie er wel eens last van? Als ik er dan zachtjes op duw is het ook echt pijnlijk.

groetjes suus

2. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Heb ik ook gehad en soms nog steeds. dan voelt het ook als een beurse plek. Kan ook het hoofdje van de baby zijn die een buikspier beschadigd.

Ik heb toen dat het heel erg was mijn verloskundige gebeld. Hij vertelde dat het het hoofdje of de armen of beentjes konden zijn.

Je lever zit toch niet op die plek?

3. Balou

Balou Fanatiek lid

Mar 27, 2007
    2,320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Yep de lever zit rechts in je lichaam, onder de re long zeg maar.

4. evaatje

evaatje Bekend lid

Feb 23, 2007
    872
    0
    0
    Dacht dat de lever meer naar achteren zat.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,423
    36,290
    113
    @evaatje: volgens mij ligt je lever tijdens je zwangerschap wel daar ongeveer..nou ja, ik kijk het ff aan. Heb sowieso woensdag een controle bij de ha. Maar dacht zelf idd ook wel dat het bijv. het hoofje van de kleine was, die erop drukt ofzo.

Bedankt voor de reacties!

6. appeltje

appeltje Niet meer actief

Het kan ook je nierbekken zijn.... probeer in ieder geval zoveel mogelijk op links te slapen!

7. Jessica24

Jessica24 Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,486
    0
    0
    huisvrouw /moeder en ff tussendoor studeren....
    Spijkenisse
    Herkenbaar, heb het ook vandaag gevoeld, rechts aan de zijkant.
    Ik dacht dat komt omdat alles nu in de verdrukking komt, alles word natuurlijk groter en je organen moeten plaats maken....

jessica

8. Djaminah

Djaminah Actief lid

May 23, 2007
    276
    1
    18
    Kan dit ook al met 14 weken zijn? Ik heb het sinds twee dagen namelijk ook. Soms straalt het uit richting mijn navel... Had vandaag controle bij de vk en het hartje was goed te horen, maar toen ze daar drukte was het best wel pijnlijk.

Share This Page