Dag meiden, Ik heb soms erge last van steken rechts boven in mijn buik. Mijn vriend denkt dat het mijn lever kan zijn, maar heb verder nergens last van . Kan het ook bandenpijn ofzo zijn? En hebben jullie er wel eens last van? Als ik er dan zachtjes op duw is het ook echt pijnlijk. groetjes suus
Heb ik ook gehad en soms nog steeds. dan voelt het ook als een beurse plek. Kan ook het hoofdje van de baby zijn die een buikspier beschadigd. Ik heb toen dat het heel erg was mijn verloskundige gebeld. Hij vertelde dat het het hoofdje of de armen of beentjes konden zijn. Je lever zit toch niet op die plek?
@evaatje: volgens mij ligt je lever tijdens je zwangerschap wel daar ongeveer..nou ja, ik kijk het ff aan. Heb sowieso woensdag een controle bij de ha. Maar dacht zelf idd ook wel dat het bijv. het hoofje van de kleine was, die erop drukt ofzo. Bedankt voor de reacties!
Herkenbaar, heb het ook vandaag gevoeld, rechts aan de zijkant. Ik dacht dat komt omdat alles nu in de verdrukking komt, alles word natuurlijk groter en je organen moeten plaats maken.... jessica
Kan dit ook al met 14 weken zijn? Ik heb het sinds twee dagen namelijk ook. Soms straalt het uit richting mijn navel... Had vandaag controle bij de vk en het hartje was goed te horen, maar toen ze daar drukte was het best wel pijnlijk.